Dziennik Ustaw 2006 Nr 242 poz. 1757 - Zm.: rozporządzenie w sprawie zakresu niezbędnych informacji gromadzonych w systemie informatycznym Narodowego Funduszu Zdrowia oraz zakresu i sposobu ich przeka


ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA1)

z dnia 14 grudnia 2006 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu niezbędnych informacji gromadzonych w systemie informatycznym Narodowego Funduszu Zdrowia oraz zakresu i sposobu ich przekazywania ministrowi właściwemu do spraw zdrowia oraz wojewodom i sejmikom województw

(Dz. U. z dnia 27 grudnia 2006 r.)


Na podstawie art. 190 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:


§ 1. W rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 27 lipca 2005 r. w sprawie zakresu niezbędnych informacji gromadzonych w systemie informatycznym Narodowego Funduszu Zdrowia oraz zakresu i sposobu ich przekazywania ministrowi właściwemu do spraw zdrowia oraz wojewodom i sejmikom województw (Dz. U. Nr 152, poz. 1271 i Nr 266, poz. 2249 oraz z 2006 r. Nr 111, poz. 756) wprowadza się następujące zmiany:
  1)   w § 6:
a)  w ust. 1:
–  wprowadzenie do wyliczenia otrzymuje brzmienie:
"Fundusz gromadzi następujące dane dotyczące konkursów ofert lub rokowań:";
–  pkt 2 i 3 otrzymują brzmienie:
"2)  nazwa oddziału wojewódzkiego Funduszu przeprowadzającego postępowanie;
3)   charakterystyka oferty na poszczególnych etapach postępowania, w tym informacja o osobach wskazanych w ofercie do udzielania świadczeń; w przypadku podpisania umowy także identyfikator umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1;",
b)  ust. 2 otrzymuje brzmienie:
"2.  Fundusz gromadzi następujące dane dotyczące zawierania umów ze świadczeniodawcami udzielającymi świadczeń w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej lub wykonującymi czynności w zakresie zaopatrzenia w środki pomocnicze i wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi:
1)   nazwa oddziału wojewódzkiego Funduszu zawierającego umowę;
2)   charakterystyka wniosku w sprawie zawarcia umowy, w tym informacja o osobach wskazanych we wniosku do udzielania świadczeń; w przypadku podpisania umowy także identyfikator umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1.";
  2)   § 12 otrzymuje brzmienie:
"§ 12. 1.  Minimalny zakres zbiorczych informacji przekazywanych przez Fundusz wojewodom i sejmikom województw określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.
2.  Oddział wojewódzki Funduszu sporządza informacje, o których mowa w ust. 1, według stanu na koniec każdego kwartału, i przekazuje je właściwemu wojewodzie oraz sejmikowi województwa nie później niż w terminie 75 dni od zakończenia kwartału.";
  3)   w załączniku nr 1 do rozporządzenia:
a)  w okresowym sprawozdaniu z działalności Narodowego Funduszu Zdrowia - cz. IV spis tabel otrzymuje brzmienie:
 
tytuł tabelinumerpoziom agregacji
 Podstawowa opieka zdrowotnaIV.F.1 
 Ambulatoryjna opieka specjalistycznaIV.F.2 
 Lecznictwo szpitalneIV.F.3 
 Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnieńIV.F.4 
Koszty świadczeńRehabilitacja leczniczaIV.F.5 
opieki zdrowotnejOpieka długoterminowaIV.F.6 
według Oddziałów Leczenie stomatologiczneIV.F.7 
Wojewódzkich NFZ Leczenie uzdrowiskoweIV.F.8 
w tys. zł w rodzaju: Pomoc doraźna i transport sanitarnyIV.F.9jedna tabela zbiorcza - prezentująca dane
[wpisać zgodnie z kategorią planu Profilaktyczne programy Finansowane ze środków NFZIV.F.10.1dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ oraz
finansowego]zdrowotneRealizowane na zlecenie MZIV.F.10.2dla Funduszu ogółem
 Świadczenia kontraktowane odrębneIV.F.11 
 Zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczne i środki pomocniczeIV.F.12 
Refundacja lekówIV.F.13 
Podstawowa opieka zdrowotna lekarza podstawowej opieki zdrowotnejIV.1.1.1 
 wg zakresów świadczeńpielęgniarki środowiskowo-rodzinnejIV.1.1.2 
  położnej środowiskowo-rodzinnejIV.1.1.3jedna tabela zbiorcza - prezentująca dane dla każdego
  pielęgniarki w środowisku nauczania i wychowaniaIV.1.1.4.Oddziału Wojewódzkiego NFZ oraz dla Funduszu ogółem
 nocna i pomoc lekarskaIV.1.2.1 
 świątecznapomoc pielęgniarskaIV.1.2.2 
 transport sanitarnyIV.1.3. 
 liczba osób objętychlekarza podstawowej opieki zdrowotnejIV.1.4.1 
 opiekąpielęgniarki środowiskowo-rodzinnejIV.1.4.2jedna tabela zbiorcza - prezentująca dane
  położnej środowiskowo-rodzinnejIV.1.4.3dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
  pielęgniarki w środowisku nauczania i wychowaniaIV.1.4.4oraz dla Funduszu ogółem
 lekarze podstawowej opiekli zdrowotnejIV.1.5.1 
 pielęgniarki środowiskowo-rodzinneIV.1.5.2 
 położne środowiskowo-rodzinneIV.1.5.3 
Ambulatoryjna opieka specjalistycznaIV.2.1 
Ambulatoryjna opieka specjalistyczna - świadczenia współfinansowaneIV.2.2 
Lecznictwo szpitalneIV.3.1 
Lecznictwo szpitalne - programy terapeutyczne (lekowe)IV.3.2 
Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnieńIV.4.dla każdego Oddziału
Rehabilitacja leczniczaIV.5Wojewódzkiego NFZ
Opieka długoterminowaIV.6(16 tabel) oraz 1
Leczenie stomatologiczneIV.7.1.zbiorcza na podstawie
Leczenie stomatologiczne - wybrane świadczeniaIV.7.2.tabel wojewódzkich
Leczenie uzdrowiskoweIV.8dla całego kraju
Pomoc doraźna i transport sanitarnyIV.9 
Profilaktyczne programy zdrowotneFinansowane ze środków NFZIV.10.1 
 Realizowane na zlecenie MZIV.10.2 
Świadczenia kontraktowane odrębneIV.11 
Zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczneIV.12.1 
Zaopatrzenie w środki pomocniczeIV.12.2 
Refundacja leków - łączna sprzedaż leków w aptekach wg kodów EANIV.13.1za każdy miesiąc jedna zbiorcza tabela uwzględniająca cały kraj
Refundacja leków - Zestawienie recept na leki i wyroby medyczne podlegające refundacji dla świadczeniobiorcówIV.13.2.2dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (16 tabel) oraz 1 zbiorcza
Refundacja leków - Zestawienie recept na leki i wyroby medyczne podlegające refundacji dla osób korzystających ze świadczeń na podstawie przepisów o koordynacjiIV.13.2.1na podstawie tabel wojewódzkich dla całego kraju
Rejestr oczekujących na potwierdzenie zlecenia na przedmioty ortopedyczneIV.14.1.1dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (16 tabel) oraz 1 zbiorcza
Rejestr oczekujących na potwierdzenie zlecenia na środki pomocniczeIV.14.1.2na podstawie tabel wojewódzkich dla całego kraju
Rejestr oczekujących na potwierdzenie skierowania na stacjonarne leczenie uzdrowiskoweIV.14.2jedna tabela zbiorcza - prezentująca dane dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ oraz dla Funduszu ogółem
Rejestr oczekujących na udzielenie ambulatoryjnych świadczeń lecznictwa specjalistycznego - rzeczywisty średni czas oczekiwaniaIV.14.3.1 
Rejestr oczekujących na udzielenie świadczeń na oddziałach szpitalnych - rzeczywisty średni czas oczekiwaniaIV.14.3.2dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (16 tabel) oraz 1 zbiorcza
Rejestr oczekujących na wybrane procedury na oddziałach szpitalnych, na które czas oczekiwania przekraczał 6 m-cy - rzeczywisty średni czas oczekiwaniaIV.14.4.na podstawie tabel wojewódzkich dla całego kraju
Rejestr oczekujących, których czas oczekiwania przekraczał 6 m-cy według przyczyn głównych udzielenia świadczenia - rzeczywisty średni czas oczekiwaniaIV.14.5. 
 Lecznictwo szpitalneIV.15.1 
Hospitalizacje w rodzaju:Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnieńIV.15.2dla każdego Oddziału Wojewódzkiego
[wpisać zgodnie z kategorią planu finansowego]Rehabilitacja leczniczaIV.15.3NFZ (16 tabel) oraz 1 zbiorcza na podstawie tabel wojewódzkich
 Opieka długoterminowaIV.15.4dla całego kraju
 Leczenie uzdrowiskoweIV.15.5 
Osoby leczone w zakładach opieki zdrowotnej: [wpisać Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnieńIV.16.1dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (16 tabel) oraz 1 zbiorcza
zgodnie z kategorią planu finansowego]Opieka długoterminowaIV.16.2na podstawie tabel wojewódzkich dla całego kraju
 
b)  tabela IV.11 otrzymuje brzmienie:
 
Tabela IV.11 Świadczenia odrębnie kontraktowaneZbiorcza/ Oddział Wojewódzki *.....
Narastająco od początku roku do końca ... półrocza 200... r.
 Zakres świadczeńKomórka organizacyjnaLiczbaUwagi
lp.zgodnie z katalogiem NFZ [1]kodnazwawykonanych świadczeń 
123456
      
 
*   Niepotrzebne skreślić. W przypadku gdy tabela prezentuje dane dotyczące Oddziału Wojewódzkiego Funduszu, należy także wpisać nazwę Oddziału. [1] Należy wpisać wszystkie kody i nazwy świadczeń kontraktowanych odrębnie wymienionych w katalogu NFZ.

c)  tabela IV.14.3 otrzymuje brzmienie:
 
Tabela IV.14.3... Rzeczywisty czas oczekiwania na udzielenie specjalistycznych świadczeń w ambulatoryjnej opiece zdrowotnej/świadczeń na oddziałach szpitalnych[1]Zbiorcza / Oddziału Wojewódzkiego* .....
Sprawozdanie za ... kwartał 200... roku [2]
lp.komórka organizacyjna [3]liczba osób z listy oczekujących, którym udzielono świadczenialiczba świadczeniodawców, na których listy wpisani byli oczekujący
  Ogółemu których rzeczywisty czas oczekiwania w miesiącach wynosiłogółemu których rzeczywisty czas oczekiwania w miesiącach wynosił
 kodnazwa do 1 m-capowyżej 1 do 2powyżej 2 do 3powyżej 3 do 6powyżej 6 do 12powyżej 12 do 24powyżej 24 do 1 m-capowyżej 1 do 2powyżej 2 do 3powyżej 3 do 6powyżej 6 do 12powyżej 12 do 24powyżej 24
1234= (5+...+11)56789101112 = (13+...+19)13141516171819
 
 
 
                  
 
*   Niepotrzebne skreślić. W przypadku gdy tabela prezentuje dane dotyczące Oddziału Wojewódzkiego Funduszu, należy także wpisać nazwę Oddziału. [1] Tabela przedstawia dane wyliczone przez Narodowy Fundusz Zdrowia na podstawie danych o wykonanych każdemu świadczeniobiorcy świadczeniach (rzeczywisty czas oczekiwania = data wykonania - data wpisu na listę), a nie na podstawie danych o średnich rzeczywistych czasach oczekiwania z list oczekujących. [2] Dane przedstawiane w tabeli dotyczą wyłącznie osób, którym w danym okresie sprawozdawczym udzielono świadczeń. [3] Kody i nazwy komórek organizacyjnych określone zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 13 ust. 5 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej.

d)  tabela IV.15 otrzymuje brzmienie:
 
Tabela IV.15. Hospitalizacje [1] w rodzaju: [wpisać zgodnie z kategorią planu finansowego]Zbiorcza/ Oddział Wojewódzki* .......
Narastająco od początku roku do końca ... półrocza 200... r.
  Liczbauwagi
lp.Grupy wiekuosób [2]hospitalizacjiosobodni 
   ogółemmężczyźnikobiety  
12345678
1.Ogółem      
2.Poniżej roku      
3.1-4      
4.5-9      
5.10-14      
6.15-19      
7.20-24      
8.25-29      
9.30-34      
10.35-39      
11.40-44      
12.45-49      
13.50-54      
14.55-59      
15.60-64      
16.65-69      
17.70-74      
18.75+      
19.Brak określonego wieku      
 
*   Niepotrzebne skreślić. W przypadku gdy tabela prezentuje dane dotyczące Oddziału Wojewódzkiego Funduszu, należy także wpisać nazwę Oddziału. [1] W tabeli należy wykazywać dane dotyczące wyłącznie hospitalizacji zakończonych w okresie sprawozdawczym. [2] W przypadku gdy jedna osoba, w okresie sprawozdawczym, była hospitalizowana kilka razy, należy wykazać ją tylko raz.

e)  po tabeli IV.15 dodaje się tabelę IV.16 w brzmieniu:
 
Tabela IV.16. Osoby leczone w zakładach opieki zdrowotnej w rodzaju: Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień/ Opieka długoterminowa*
Zbiorcza/ Oddział Wojewódzki*
.......
Sprawozdanie za ..... kwartał 20..... roku [1]
lp.Komórka organizacyjna[2] 
 kodnazwaLiczba osób leczonych
    
 
*   Niepotrzebne skreślić. W przypadku gdy tabela prezentuje dane dotyczące Oddziału Wojewódzkiego Funduszu, należy także wpisać nazwę Oddziału. [1] Tabela ta przedstawia liczbę osób leczonych (przebywających w zakładzie opieki zdrowotnej) zgodnie ze stanem na ostatni dzień okresu sprawozdawczego. [2] Kody i nazwy komórek organizacyjnych, określone zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 13 ust. 5 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej, przez które realizowane są świadczenia finansowane odpowiednio z kategorii planu finansowego: Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień lub opieka długoterminowa.

f)  przypisy nr 2 i 3 do tabel IV.3.1, IV.4, IV.5, IV.6, IV.8 otrzymują brzmienie:
"[2] Według jednostek sprawozdawczych wymienionych w załączniku nr 1 do rozporządzenia wydanego na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy. W przypadku pobytów na oddziale szpitalnym należy wykazywać wyłącznie pobyty zakończonych hospitalizacji.
[3] Liczbę osobodni należy podawać tylko w przypadku, gdy jednostką wskazaną w kolumnie 5-6 jest pobyt, pobyt na oddziale szpitalnym lub inna jednostka wymieniona w § 3 ust. 1 pkt 8 rozporządzenia wymienionego w przypisie [2].",
g)  w tabelach IV.4, IV.5, IV.6, IV.8 wyrazy "dni/osobodni" zastępuje się wyrazem "osobodni",
h)  w tabeli V.1 w wierszu drugim wyrazy "Narastająco na koniec ... kwartału 20... r." zastępuje się wyrazami "Narastająco od początku roku na koniec ... kwartału 20... r.",
i)  w tabelach V.2, V.3 i V.4 wyrazy "opieka szpitalna" zastępuje się wyrazem "hospitalizacja",
j)  tabela V.8 otrzymuje brzmienie:
 
Tabela V.8. Koordynacja systemów - zaświadczenia o prawie do świadczeń na terenie innego państwa UE/EFTA wydawane ubezpieczonymZbiorcza/...... Oddział Wojewódzki*
Narastająco od początku roku do końca ..... półrocza 20...
lp.Państwo UE/EFTALiczba wydanych zaświadczeń
  EKUZ [1]Certyfikat [2]E 104E 106E 109E 120E 121E 123
12345678910
1.Ogółem        
 [nazwa państwa]        
 państwo nieokreślone [3]        
 
*   Niepotrzebne skreślić. W przypadku gdy tabela prezentuje dane dotyczące Oddziału Wojewódzkiego Funduszu, należy także wpisać nazwę Oddziału. [1] Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego. [2] Certyfikat Tymczasowo Zastępujący EKUZ. [3] W tym wierszu wykazywane są przypadki, w których zaświadczenia nie można przypisać do konkretnego państwa.

  4)   załącznik nr 2 do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszego rozporządzenia;
  5)   załącznik nr 3 do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszego rozporządzenia.

§ 2. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2007 r.

______
1)   Minister Zdrowia kieruje działem administracji rządowej - zdrowie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Zdrowia (Dz. U. Nr 131, poz. 924).
2)   Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2005 r. Nr 94, poz. 788, Nr 132, poz. 1110, Nr 138, poz. 1154, Nr 157, poz. 1314, Nr 164, poz. 1366, Nr 169, poz. 1411 i Nr 179, poz. 1485 oraz z 2006 r. Nr 75, poz. 519, Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 143, poz. 1030, Nr 170, poz. 1217, Nr 191, poz. 1410 i Nr 227, poz. 1658.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr 1 

MINIMALNY ZAKRES ZBIORCZYCH INFORMACJI PRZEKAZYWANYCH PRZEZ FUNDUSZ WOJEWODOM I SEJMIKOM WOJEWÓDZTW

  1.   Minimalny zakres zbiorczych informacji obejmuje dane dotyczące:
1)   średniego czasu pobytu, który przedstawiany jest:
a)   dla każdego szpitala oraz zakładu opiekuńczo-leczniczego i pielęgnacyjno-opiekuńczego udzielającego świadczeń na terenie województwa:
-   oznaczonego przez nazwę, REGON oraz kod terytorialny powiatu miejsca udzielania świadczeń,
-   według komórek organizacyjnych,
b)   odrębnie dla zamieszkujących na terenie województwa:
-   świadczeniobiorców,
-   osób uprawnionych do świadczeń opieki zdrowotnej na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie;
2)   liczby procedur medycznych według Międzynarodowej Klasyfikacji Procedur Medycznych (kod tworzą pierwsze cztery znaki) wykonanych:
a)   w oddziałach szpitalnych udzielających świadczeń na terenie województwa w podziale na powiaty miejsca udzielenia świadczeń,
b)   odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiat miejsca zamieszkania, płeć i wiek;
3)   liczby hospitalizacji i osób hospitalizowanych:
a)   przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, w podziale na powiaty miejsca udzielenia świadczenia,
b)   odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiat miejsca zamieszkania, płeć i wiek;
4)   głównych przyczyn udzielenia świadczeń, zgodnie z Międzynarodową Klasyfikacją Chorób i Problemów Zdrowotnych (kod tworzą 3 znaki dla opieki ambulatoryjnej oraz 5 znaków dla opieki szpitalnej):
a)   odrębnie dla świadczeń udzielonych przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa:
-   w poradniach specjalistycznych,
-   w oddziałach szpitalnych,
b)   odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiat miejsca zamieszkania, płeć i wiek;
5)   liczby świadczeń wyrażanych w kodach świadczeń określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy oraz liczby osób, którym udzielono tych świadczeń w zakresie następujących kodów:
a)   z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej:
-   kod 2.4 porada w ramach podstawowej opieki zdrowotnej,
-   kod 8.4 porada w domu pacjenta,
-   kod 2.5 porada patronażowa w ramach podstawowej opieki zdrowotnej,
-   kod 2.17 bilans zdrowia w ramach podstawowej opieki zdrowotnej,
-   kod 8.5 porada patronażowa w domu pacjenta,
-   kod 8.7 wizyta patronażowa w domu pacjenta,
-   kod 8.17 bilans zdrowia w domu pacjenta
- przy czym dla świadczeń o kodzie: 2.4 porada w ramach podstawowej opieki zdrowotnej oraz 8.4 porada w domu pacjenta dane dotyczą świadczeń udzielonych:
-   przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, według powiatów miejsca udzielenia świadczenia,
-   odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na gminę i powiat miejsca zamieszkania, płeć i wiek,
- przy czym dla pozostałych świadczeń dane dotyczą wyłącznie zbiorczej liczby świadczeń udzielonych przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, według powiatów miejsca udzielenia świadczenia,
b)   z zakresu ambulatoryjnej opieki specjalistycznej:
-   kod 4.4 porada w leczeniu ambulatoryjnym specjalistycznym,
-   kod 4.10 sesja w leczeniu ambulatoryjnym specjalistycznym,
-   kod 7.4 porada w pozostałej opiece ambulatoryjnej,
c)   z zakresu rehabilitacji:
-   kod 9.1 pobyt w oddziale szpitalnym w rehabilitacji stacjonarnej,
-   kod 11.4 porada w rehabilitacji ambulatoryjnej,
-   kod 11.6 wizyta w rehabilitacji ambulatoryjnej,
-   kod 11.8 cykl leczenia w rehabilitacji ambulatoryjnej,
-   kod 11.11 osoba leczona w rehabilitacji ambulatoryjnej,
-   kod 12.4 porada w zakresie rehabilitacji w domu pacjenta,
-   kod 12.6 wizyta w zakresie rehabilitacji w domu pacjenta,
-   kod 12.11 osoba leczona w zakresie rehabilitacji w domu pacjenta,
d)   z zakresu leczenia stacjonarnego:
-   kod 0.1 pobyt w oddziale szpitalnym w leczeniu stacjonarnym,
-   kod 0.16 hemodializa w leczeniu stacjonarnym,
-   kod 0.3 pobyt w leczeniu stacjonarnym,
-   kod 1.2 leczenie jednego dnia,
-   kod 1.16 hemodializa w leczeniu jednego dnia,
e)   z zakresu stomatologii:
-   kod 3.4 porada w leczeniu stomatologicznym,
-   kod 3.9 badanie w leczeniu stomatologicznym,
f)   z zakresu stacjonarnej opieki długoterminowej:
-   kod 14.1 pobyt w oddziale szpitalnym w stacjonarnej opiece długoterminowej,
-   kod 14.3 pobyt w stacjonarnej opiece długoterminowej
- przy czym dla świadczeń wymienionych w lit. b-f dane dotyczą świadczeń udzielonych:
-   przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, według powiatów miejsca udzielenia świadczenia,
-   odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiat miejsca zamieszkania, płeć i wiek,
- a dla świadczeń oznaczonych kodem: 4.4 porada w leczeniu ambulatoryjnym specjalistycznym; 7.4 porada w pozostałej opiece ambulatoryjnej; 0.1 pobyt na oddziale szpitalnym w leczeniu stacjonarnym; 1.2 leczenie jednego dnia - dane przedstawia się dodatkowo według komórek organizacyjnych;
6)   liczby przyjęć i wypisów według trybu przyjęcia i wypisu, określonego w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy:
a)   w szpitalach udzielających świadczeń na terenie województwa, w podziale na powiaty miejsca udzielania świadczenia,
b)   odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b;
7)   liczby przewozów środkami transportu sanitarnego:
a)   przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, w podziale na:
-   rodzaje transportu, zgodnie z kodem specjalności komórki organizacyjnej,
-   główne przyczyny według Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych (kod tworzą pierwsze trzy znaki),
-   cel przewozu, zgodnie z kodem określonym w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy,
-   stopnie niesprawności osoby, która skorzystała z przejazdu środkiem transportu, według stopnia niesprawności, określanego zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 41 ust. 4 ustawy,
b)   odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiat miejsca zamieszkania
- przy czym w przypadku transportu sanitarnego udzielonego w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej dane dotyczą wyłącznie zbiorczej liczby przewozów według celów, o których mowa w tiret trzecim;
8)   wyjazdów zespołów ratownictwa medycznego:
a)   świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, w podziale na:
-   rodzaje zespołów, zgodnie z kodem specjalności komórki organizacyjnej,
-   główne przyczyny według Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych (kod tworzą pierwsze trzy znaki),
b)   do wszystkich osób, którym udzielono świadczeń na terenie województwa;
9)   podstawowej opieki zdrowotnej dotyczące liczby:
a)   świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa według rodzajów (lekarze, pielęgniarki, położne, pielęgniarki w środowisku nauczania i wychowania) w podziale na powiaty i gminy miejsca udzielania świadczenia,
b)   osób objętych opieką w zakresie grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiaty i gminy miejsca ich zamieszkania - dla każdego rodzaju świadczeniodawcy, wskazanego w lit. a;
10)  programów zdrowotnych finansowanych przez Fundusz oraz realizowanych na zlecenie ministra właściwego do spraw zdrowia, w odniesieniu do liczby osób objętych każdym programem oraz liczby udzielonych im świadczeń w każdym zakresie programu:
a)   dotyczące grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiaty miejsca zamieszkania,
b)   udzielonych przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa;
11)  list oczekujących przekazywanych przez poszczególnych świadczeniodawców, udzielających świadczeń na terenie województwa, zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy, w zakresie:
a)   liczby oczekujących,
b)   średniego rzeczywistego czasu oczekiwania.
Poszczególni świadczeniodawcy oznaczeni są przez nazwę, numer REGON oraz kod terytorialny powiatu miejsca udzielania świadczeń.
  2.   W każdym przypadku, gdy dane mają być przekazywane w podziale na:
1)   komórki organizacyjne - komórki te należy oznaczać zgodnie z kodem specjalności komórki organizacyjnej, określonym w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 13 ust. 5 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej;
2)   wiek - należy uwzględnić następujące przedziały wiekowe: poniżej roku, 1-4, 5-9, 10-14, 15-19, 20-24, 25-29, 30-34, 35-39, 40-44, 45-49, 50-54, 55-59, 60-64, 65-69, 70-74, 75+.

ZAŁĄCZNIK Nr 2 

WZÓR BUDOWY KOMUNIKATÓW ELEKTRONICZNYCH
 
PoziomElementAtrybutKrotnośćNazwaFormat [wartość domyślna]OpisOgraniczenia i inne zależności
0komunikat 1Komunikat  Przy konstrukcji komunikatu założono, że płatnik ma możliwość przekazania poszczególnych wymaganych załącznikiem nr 2 do rozporządzenia raportów jednorazowo w jednym komunikacie bądź w oddzielnych komunikatach. W związku z powyższym krotność elementów o nazwie zaczynającej się od ciągu znaków raport-przyjmuje wartość 0-1. Podane założenie ma na celu elastyczne dopasowanie się do możliwości technicznych odbiorców komunikatów
  typ1Typ komunikatutekst(3) Przyjmuje wartość "SWO" - sprawozdawczość dla wojewodów i sejmików
  wersja1Wersja komunikatutekst(8) 1.0
  id-odb1Identyfikator odbiorcytekst(2)Kod terytorialny województwa02 do 32
  id-nad1Identyfikator nadawcytekst(2)Kod oddziału Wojewódzkiego NFZ01 do 16
  id-inst-nad1Identyfikator systemu informatycznego nadawcytekst do 38Identyfikator systemu informatycznego nadawcy, z którego wygenerowano komunikat 
  nr-gen1Nr generacjiliczba (8,0)Unikalny numer komunikatu wygenerowanego z systemu informatycznego nadawcy 
  czas-gen1Data i czas generacji komunikatudata + czasData i czas wygenerowania komunikatu 
   1Sprawozdanie   
1spraw-wojewrok1Rok sprawozdawczyliczba(4)Rok sprawozdawczy 
  okres-typ1Typ okresu sprawozdawczego1 duża literaTyp okresu sprawozdawczegoObecnie przyjmuje wartość: K - kwartał
  okres-nr1Nr okresu sprawozdawczegoliczba(1)Nr okresu sprawozdawczego w ramach roku 
2raport-1 0-1*Średni czas pobytu w szpitalach, ZOL i ZPO  na podstawie ust. 1 pkt 1 załącznika nr 2 do rozporządzenia
   1-nŚwiadczeniodawca   
3rapor-1-swdregon1REGONtekst(9)REGON 
  nazwa1Nazwatekst(150)Nazwa 
   1-n    
  nr1Numer komórki organizacyjnej świadczeniodawcytekst(3)Numer komórki organizacyjnej świadczeniodawcy - VII część kodu resortowegoPodawany wtedy, gdy został nadany, w przeciwnym przypadku przyjmuje wartość "000".
  typ1Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcytekst(4)Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcy - VIII część kodu resortowego 
4raport1-kom-orgteryt-pow1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg adresu komórki organizacyjnej
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2-osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  liczba-dni1Średnia liczba dni pobytuliczba(3)Średnia liczba dni pobytuśrednia liczba dni pobytu dla zamieszkujących na terenie województwa
2raport-2 0-1Liczba procedur medycznych wykonanych na oddziałach szpitalnych  na podstawie ust. 1 pkt 2 załącznika nr 2 do rozporządzenia
   1-n    
3raport2-swdteryt-pow1Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeńtekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca udzielenia świadczenia
   1-n    
4raport2-swbteryt-pow-mz1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYT
wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/
osoby uprawnionej
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób
1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa,
2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  plec1Oznaczenie płciliczba(1)Oznaczenie płci świadczeniobiorcy
0-płeć nieokreślona,
1-mężczyźni,
2-kobiety,
9-płeć nieznana
  grupa-wiek1Grupa wiekowatekst(2)Grupa wiekowa świadczeniobiorców
Grupa wiekowa, do której należą świadczeniobiorcy: 00-poniżej 1 roku,
01 - lata 1-4,
02-lata 5-9,
03-lata 10-14,
04-lata 15-19,
05-lata 20-24,
06-lata 25-29,
07-lata 30-34,
08-lata 35-39,
09-lata 40-44,
10-lata 45-49,
11-lata 50-54,
12-lata 55-59,
13-lata 60-65,
14-lata 65-69,
15-lata 70-74,
16-lata 75+
  kod-proc1Kod procedury medycznejtekst(4)Kod procedury medycznej
Wg ICD9 CM - pierwsze 4 znaki, z kropką włącznie
(xx.x, gdzie x dana cyfra z kodu ICD9 CM)
  liczba-proc1Liczba procedur medycznychliczba(8,0)Liczba wykonanych procedur medycznych 
2raport-3 0-1Liczba hospitalizacji i osób hospitalizowanych  na podstawie ust. 1 pkt 3 załącznika nr 2 do rozporządzenia
   1-n    
3raport-3-swdteryt-pow1Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeńtekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca udzielenia świadczenia
   1-n    
4raport-3-swbteryt-pow-mz1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy lub osoby uprawnionej
  plec1Oznaczenie płciliczba(1)Oznaczenie płcijak w elemencie raport-2
  grupa-wiek1Grupa wiekowatekst(2)Grupa wiekowajak w elemencie raport-2
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób
1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa,
2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  liczba-swiadcz1Liczba świadczeńliczba(8,0)Liczba hospitalizacji 
  liczba-osob1Liczba osób, którym udzielono świadczenialiczba(8,0)Liczba osób hospitalizowanych 
2raport-4_1 0-1Główne przyczyny udzielania świadczeń w poradniach specjalistycznych  na podstawie ust. 1 pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia
   1-n    
3raport-4_1-swdteryt-pow1Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeńtekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca udzielenia świadczenia
   1-nWiersz raportu   
4raport-4_1-swbteryt-pow-mz1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYT
wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/
osoby uprawnionej
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób
1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa,
2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  plec1Oznaczenie płciliczba(1)Oznaczenie płcijak w elemencie raport-2
  grupa-wiek1Grupa wiekowatekst(2)Grupa wiekowajak w elemencie raport-2
  kod-przyczyny1Kod przyczynytekst(3)Kod przyczynyKod przyczyny wg ICD 10 - pierwsze trzy znaki
  liczba-swiadcz1Liczba świadczeńliczba(8,0)Liczba świadczeń 
2raport-4_2 0-1Główne przyczyny udzielania świadczeń na oddziałach szpitalnych  na podstawie ust. 1 pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia
3raport-4_2-swd 1-n    
  teryt-pow1Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeńtekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca udzielenia świadczenia
4raport-4_2-swb 1-nWiersz raportu   
  teryt-pow-mz1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYT
wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/
osoby uprawnionej
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  plec1Oznaczenie płciliczba(1)Oznaczenie płcijak w elemencie raport-2
  grupa-wiek1Grupa wiekowatekst(2)Grupa wiekowajak w elemencie raport-2
  kod-przyczyny1Kod przyczyny
tekst(5)
albo
tekst(3)
Kod przyczynyKod przyczyny wg ICD 10 - pierwsze pięć znaków z wyłączeniem sytuacji, gdy klasyfikacja ICD 10 przewiduje krótszy niż 5-elementowy ciąg znaków, wówczas przekazujemy 3 znaki.
  liczba-swiadcz1Liczba świadczeńliczba(8,0)Liczba świadczeń 
2raport-5_1 0-1Liczba udzielonych świadczeń wraz z liczbą osób, którym udzielono świadczenia, wg powiatów, gmin zamieszkania i typów grup osób  na podstawie ust. 1 pkt 5 lit. a załącznika nr 2 do rozporządzenia (kody świadczeń: 2.4, 8.4)
3raport-5_1-swd 1-n    
  teryt-pow1Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeńtekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca udzielenia świadczenia
4raport-5_1-swb 1-n    
  teryt-gmina-mz1Kod terytorialny gminytekst(7)Identyfikator gminy zgodny z TERYT
wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/
osoby uprawnionej
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób
1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa,
2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  plec1Oznaczenie płciliczba(1)Oznaczenie płcijak w elemencie raport-2
  grupa-wiek1Grupa wiekowatekst(2)Grupa wiekowajak w elemencie raport-2
  kod-swiadcz1Kod świadczeniatekst(5)Kod świadczeniakod świadczenia 2.4 lub 8.4
  liczba-swiadcz1Liczba świadczeńliczba(8,0)Liczba świadczeń 
  liczba-osob1Liczba osób, którym udzielono świadczenialiczba(8,0)Liczba osób, którym udzielono świadczenia 
2raport-5_2 0-1Liczba udzielonych świadczeń wg powiatów miejsca udzielania świadczeń  na podstawie ust. 1 pkt 5 lit. a załącznika nr 2 do rozporządzenia (inne kody świadczeń niż: 2.4, 8.4)
   1-n    
3raport-5_2-swdteryt-pow1Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeńtekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca udzielenia świadczenia
   1-n    
4raport-5_2-swbkod-swiadcz1Kod świadczeniatekst(5)Kod świadczeniakod świadczenia zgodnie z ust. 1 pkt 5 lit. a załącznika nr 2 do rozporządzenia - inne niż 2.4 i 8.4
  liczba-swiadcz1Liczba świadczeńliczba(8,0)Liczba świadczeń 
2raport-5_3 0-1Liczba udzielonych świadczeń wraz z liczbą osób, którym udzielono świadczenia, w podziale na typy komórek organizacyjnych  na podstawie ust. 1 pkt 5 lit. b-f załącznika nr 2 do rozporządzenia (kody świadczeń: 4.4, 7.4, 0.1, 1.2)
   1-n    
3raport-5_3-swdteryt-pow1Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeńtekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca udzielenia świadczenia
  typ-kom-org1Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcytekst(4)Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcy - VIII część kodu resortowego 
4raport-5_3-swb 1-n    
  teryt-pow-mz1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób
1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa,
2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  plec1Oznaczenie płciliczba(1)Oznaczenie płcijak w elemencie raport-2
  grupa-wiek1Grupa wiekowatekst(2)Grupa wiekowajak w elemencie raport-2
  kod-swiadcz1Kod świadczenialiczba(2)Kod świadczeniakod świadczenia zgodnie z ust. 1 pkt 5 lit. b-f załącznika nr 2 do rozporządzenia (w zakresie kodów: 4.4, 7.4, 0.1, 1.2)
  liczba-swiadcz1Liczba świadczeńliczba(8,0)Liczba świadczeń 
  liczba-osob1Liczba osób, którym udzielono świadczenialiczba(8,0)Liczba osób, którym udzielono świadczenia 
2raport-5_4 0-1Liczba udzielonych świadczeń wraz z liczbą osób, którym udzielono świadczenia, wg powiatów zamieszkania  na podstawie ust. 1 pkt 5 lit. b-f załącznika nr 2 do rozporządzenia (inne kody świadczeń niż: 4.4, 7.4, 0.1, 1.2)
   1-n    
3raport-5_4-swdteryt-pow1Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeńtekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca udzielenia świadczenia
   1-n    
4raport-5_4-swbteryt-pow-mz1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  plec1Oznaczenie płciliczba(1)Oznaczenie płcijak w elemencie raport-2
  grupa-wiek1Grupa wiekowatekst(2)Grupa wiekowajak w elemencie raport-2
  kod-swiadcz1Kod świadczenialiczba(2)Kod świadczeniakod świadczenia zgodnie z ust. 1 pkt 5 lit. b-f załącznika nr 2 do rozporządzenia (z wyłączeniem kodów: 4.4, 7.4, 0.1, 1.2)
  liczba-swiadcz1Liczba świadczeńliczba(8,0)Liczba świadczeń 
  liczba-osob1Liczba osób, którym udzielono świadczenialiczba(8,0)Liczba osób, którym udzielono świadczenia 
2raport-6 0-1Liczba hospitalizacji wg trybów przyjęć i wypisów w poszczególnych powiatach  na podstawie ust. 1 pkt 6 załącznika nr 2 do rozporządzenia
3raport-6-wiersz 1-nWiersz raportu   
  teryt-pow1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca udzielenia świadczenia
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób
1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa,
2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  kod-trybu-p1Kod trybu przyjęciatekst(2)Kod trybu przyjęcia
P1- przyjęcie planowane,
P2- przyjęcie w trybie nagłym ze skierowaniem z pomocy doraźnej,
P3- przyjęcie w trybie nagłym ze skierowaniem innym niż z pomocy doraźnej,
P4-przyjęcie w trybie nagłym bez skierowania
  kod-trybu-w1Kod trybu wypisutekst(2)Kod trybu wypisu
W1-zakończenie procesu terapeutyczno-diagnostycznego,
W2-skierowanie do dalszego leczenia w lecznictwie ambulatoryjnym,
W3-skierowanie do dalszego leczenia w zakładzie opieki stacjonarnej,
W4-skierowanie do dalszego leczenia w zakładzie opieki długoterminowej,
W5-skierowanie do dalszego leczenia - inne przypadki,
W6 - wypisanie na własne żądanie,
W9-zgon
  liczba-hospit1Liczba hospitalizacjiliczba(8,0)Liczba hospitalizacji z daną kombinacją trybu przyjęcia i wypisu 
2raport-7_1 0-1Transport sanitarny - liczba przewozów świadczeniobiorców; liczba osób przewiezionych z danym stopniem niesprawności  na podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia
3raport-7_1- 1-nWiersz raportu   
 wierszteryt-pow1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYT
wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/
osoby uprawnionej
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób
1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa,
2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  kod-rodz-trans1Kod rodzaju transportutekst(4)Kod rodzaju transportuwg VIII części kodu resortowego
  liczba-przew1Liczba przewozów świadczeniobiorcówliczba(8,0)Liczba przewozów świadczeniobiorcówna podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia
  liczba-przew-11Liczba przewiezionych z I-st. niesprawności Liczba przewiezionych z I-st. niesprawnościna podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia
  liczba-przew-21Liczba przewiezionych z II-st. niesprawności Liczba przewiezionych z II-st. niesprawnościna podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia
2raport-7_2 0-1Transport sanitarny - liczba przewozów wg głównych przyczyn  na podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia
3raport-7_2- 1-nWiersz raportu   
 wierszteryt-pow1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/ osoby uprawnionej
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób
1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa,
2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  kod-przyczyny1Kod przyczynytekst(3)Kod przyczynyKod przyczyny wg ICD 10 - pierwsze trzy znaki
  liczba-przew1Liczba przewozów świadczeniobiorcówliczba(8,0)Liczba przewozów świadczeniobiorców 
2raport-7_3 0-1Transport sanitarny - liczba przewozów wg celów przewozu bez transportu POZ Transport sanitarny - liczba przewozów wg celów przewozu bez transportu POZna podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia - nie dotyczy POZ
3raport-7_3- 1-nWiersz raportu   
 wierszteryt-pow1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYT
wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/
osoby uprawnionej
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  kod-celu1Kod celu przewozutekst(2)Kod celu przewozuzgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy
  liczba-przew1Liczba przewozówliczba(8,0)Liczba przewozów 
2raport-7_4 0-1Transport sanitarny - POZ liczba przewozów wg celów przewozu Transport sanitarny - POZ liczba przewozów wg celów przewozuna podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia - dane zbiorcze dla POZ
   1-nWiersz raportu   
3raport-7_4-wierszkod-celu1Kod celu przewozutekst(2)Kod celu przewozuzgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy
  liczba-przew1Liczba przewozówliczba(8,0)Liczba przewozów 
2raport-8_1 0-1Ratownictwo medyczne - liczba wyjazdów  na podstawie ust. 1 pkt 8 załącznika nr 2 do rozporządzenia
3raport-8_1-wiersz 1-nWiersz raportu   
  rodzaj-zespolu1Rodzaj zespołutekst(4)Rodzaj zespołuwg VIII części kodu resortowego
  liczba-wyjazd1Liczba wyjazdówliczba(8,0)Liczba wyjazdów 
2raport-8_2 0-1Ratownictwo medyczne - liczba wyjazdów wg głównych przyczyn  na podstawie ust. 1 pkt 8 załącznika nr 2 do rozporządzenia
3raport-8_2-wiersz 1-nWiersz raportu   
  kod-przyczyny1Kod przyczynytekst(3)Kod przyczynyKod przyczyny wg ICD 10 - pierwsze trzy znaki
  liczba-wyjazd1Liczba wyjazdówliczba(8,0)Liczba wyjazdów 
2raport-9 0-1POZ  na podstawie ust. 1 pkt 9 załącznika nr 2 do rozporządzenia
3raport-9-swd 1-n    
  teryt-gmina-swd1Kod terytorialny gminy wg miejsca udzielania świadczeńtekst(7)Identyfikator gminy zgodny z TERYTwg miejsca udzielenia świadczenia
  rodz-swd1Rodzaj świadczeniodawcytekst(1)Rodzaj świadczeniodawcy
L-opieka lekarza POZ,
P- opieka pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej,
O-opieka położnej,
S-opieka pielęgniarki w środowisku nauczania i wychowania
  liczba-swd1Liczba świadczeniodawcówliczba (6,0) Liczba świadczeniodawców 
   1-nWiersz raportu   
3raport-9-swbteryt-gmina-mz1Kod terytorialny gminytekst(7)Identyfikator gminy zgodny z TERYTwg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/ osoby uprawnionej
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób
1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa,
2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  liczba-osob1Liczba osóbliczba(8,0)Liczba osób objętych opieką 
2raport-10 0-1Dane z zakresu profilaktycznych programów zdrowotnych  na podstawie ust. 1 pkt 10 załącznika nr 2 do rozporządzenia
   1-nWiersz raportu   
3raport-10-wierszteryt-pow1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/osoby uprawnionej
  typ-grupy1Typ grupy osóbliczba(1)Typ grupy osób1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa
  kod-prog1Kod programudo 16 znakówKod programu w NFZKod zakresu świadczeń, w ramach którego finansowana jest realizacja programu
  nazwa-prog1Nazwa programutekst(250)Nazwa programu 
  liczba-osob1Liczba osóbliczba(6,0)Liczba osób objętych programemLiczba osób wyznaczona na podstawie unikalnej liczby identyfikatorów świadczeniobiorców i osób uprawnionych, którzy w okresie sprawozdawczym skorzystali ze świadczeń objętych profilaktycznym programem zdrowotnym
  liczba-swiadcz1Liczba świadczeńliczba(8,0)Liczba świadczeń 
2raport-11 0-1 *liczba oczekujących i średni czas oczekiwania  na podstawie ust. 1 pkt 11 załącznika nr 2 do rozporządzenia
   1-nŚwiadczeniodawca   
3raport-11-wierszteryt-pow1Kod terytorialny powiatutekst(4)Identyfikator powiatu zgodny z TERYTwg miejsca udzielenia świadczenia
  regon1REGONtekst(9)REGON 
  typ-kom-org1Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcytekst(4)Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcy - VIII część kodu resortowego 
  nazwa1Nazwatekst(150)Nazwa 
  kryterium1Typ kryteriumtekst(1)Typ kryterium
"S" - stabilny,
"P" - pilny
  liczba-oczek1Liczba oczekującychliczba(3)Liczba oczekujących 
  czas-oczek1Średni czas oczekiwanialiczba(3)Średni czas oczekiwania 

Pozycje

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596, 597, 598, 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630, 631, 632, 633, 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656, 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724, 725, 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881, 882, 883, 884, 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191, 1192, 1193, 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223, 1224, 1225, 1226, 1227, 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234, 1235, 1236, 1237, 1238, 1239, 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246, 1247, 1248, 1249, 1250, 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266, 1267, 1268, 1269, 1270, 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291, 1292, 1293, 1294, 1295, 1296, 1297, 1298, 1299, 1300, 1301, 1302, 1303, 1304, 1305, 1306, 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312, 1313, 1314, 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320, 1321, 1322, 1323, 1324, 1325, 1326, 1327, 1328, 1329, 1330, 1331, 1332, 1333, 1334, 1335, 1336, 1337, 1338, 1339, 1340, 1341, 1342, 1343, 1344, 1345, 1346, 1347, 1348, 1349, 1350, 1351, 1352, 1353, 1354, 1355, 1356, 1357, 1358, 1359, 1360, 1361, 1362, 1363, 1364, 1365, 1366, 1367, 1368, 1369, 1370, 1371, 1372, 1373, 1374, 1375, 1376, 1377, 1378, 1379, 1380, 1381, 1382, 1383, 1384, 1385, 1386, 1387, 1388, 1389, 1390, 1391, 1392, 1393, 1394, 1395, 1396, 1397, 1398, 1399, 1400, 1401, 1402, 1403, 1404, 1405, 1406, 1407, 1408, 1409, 1410, 1411, 1412, 1413, 1414, 1415, 1416, 1417, 1418, 1419, 1420, 1421, 1422, 1423, 1424, 1425, 1426, 1427, 1428, 1429, 1430, 1431, 1432, 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438, 1439, 1440, 1441, 1442, 1443, 1444, 1445, 1446, 1447, 1448, 1449, 1450, 1451, 1452, 1453, 1454, 1455, 1456, 1457, 1458, 1459, 1460, 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466, 1467, 1468, 1469, 1470, 1471, 1472, 1473, 1474, 1475, 1476, 1477, 1478, 1479, 1480, 1481, 1482, 1483, 1484, 1485, 1486, 1487, 1488, 1489, 1490, 1491, 1492, 1493, 1494, 1495, 1496, 1497, 1498, 1499, 1500, 1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508, 1509, 1510, 1511, 1512, 1513, 1514, 1515, 1516, 1517, 1518, 1519, 1520, 1521, 1522, 1523, 1524, 1525, 1526, 1527, 1528, 1529, 1530, 1531, 1532, 1533, 1534, 1535, 1536, 1537, 1538, 1539, 1540, 1541, 1542, 1543, 1544, 1545, 1546, 1547, 1548, 1549, 1550, 1551, 1552, 1553, 1554, 1555, 1556, 1557, 1558, 1559, 1560, 1561, 1562, 1563, 1564, 1565, 1566, 1567, 1568, 1569, 1570, 1571, 1572, 1573, 1574, 1575, 1576, 1577, 1578, 1579, 1580, 1581, 1582, 1583, 1584, 1585, 1586, 1587, 1588, 1589, 1590, 1591, 1592, 1593, 1594, 1595, 1596, 1597, 1598, 1599, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1605, 1606, 1607, 1608, 1609, 1610, 1611, 1612, 1613, 1614, 1615, 1616, 1617, 1618, 1619, 1620, 1621, 1622, 1623, 1624, 1625, 1626, 1627, 1628, 1629, 1630, 1631, 1632, 1633, 1634, 1635, 1636, 1637, 1638, 1639, 1640, 1641, 1642, 1643, 1644, 1645, 1646, 1647, 1648, 1649, 1650, 1651, 1652, 1653, 1654, 1655, 1656, 1657, 1658, 1659, 1660, 1661, 1662, 1663, 1664, 1665, 1666, 1667, 1668, 1669, 1670, 1671, 1672, 1673, 1674, 1675, 1676, 1677, 1678, 1679, 1680, 1681, 1682, 1683, 1684, 1685, 1686, 1687, 1688, 1689, 1690, 1691, 1692, 1693, 1694, 1695, 1696, 1697, 1698, 1699, 1700, 1701, 1702, 1703, 1704, 1705, 1706, 1707, 1708, 1709, 1710, 1711, 1712, 1713, 1714, 1715, 1716, 1717, 1718, 1719, 1720, 1721, 1722, 1723, 1724, 1725, 1726, 1727, 1728, 1729, 1730, 1731, 1732, 1733, 1734, 1735, 1736, 1737, 1738, 1739, 1740, 1741, 1742, 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748, 1749, 1750, 1751, 1752, 1753, 1754, 1755, 1756, 1757, 1758, 1759, 1760, 1761, 1762, 1763, 1764, 1765, 1766, 1767, 1768, 1769, 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778, 1779, 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785, 1786, 1787, 1788, 1789, 1790, 1791, 1792, 1793, 1794, 1795, 1796, 1797, 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810, 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816, 1817, 1818, 1819, 1820, 1821, 1822, 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848, 1849, 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859

Polecamy

Poszukując najlepszego prawnika na dolnym śląsku pamiętajmy że tylko prawnik Wrocław oferuje najtańsze usługi prawnicze w tej części kraju. Planujesz remont? Poszukujesz projektanta domu? Najlepsi fachowcy pomogą Ci w każdej pracy budowlanej – kwiaty na telefon Wrocław – najtaniej zakupisz w kwiaciarni Margarita we Wrocławiu przy ul. Orląt Lwowskich. Kiedy zdaży Ci się stłuczka lub kiedy Twój samochód odmówi Ci posłuszeństwa - znajdź najlepszą firmę holowniczą dzięki serwisowi o tematyce "pomoc drogowa". Polecamy równierz.
Wszelkie prawa zastrzeżone, © ZnanyPrawnik 2024
Dodaj do ulubionych Mapa strony Polityka prywatności Regulamin Reklama Współpraca Kontakt