|
|
Dziennik Ustaw 2006 Nr 242 poz. 1757 - Zm.: rozporządzenie w sprawie zakresu niezbędnych informacji gromadzonych w systemie informatycznym Narodowego Funduszu Zdrowia oraz zakresu i sposobu ich przeka
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA1)
z dnia 14 grudnia 2006 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu niezbędnych informacji gromadzonych w systemie informatycznym Narodowego Funduszu Zdrowia oraz zakresu i sposobu ich przekazywania ministrowi właściwemu do spraw zdrowia oraz wojewodom i sejmikom województw
(Dz. U. z dnia 27 grudnia 2006 r.)
Na podstawie art. 190 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. Nr 210, poz. 2135, z późn. zm.2)) zarządza się, co następuje:
§ 1. W rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 27 lipca 2005 r. w sprawie zakresu niezbędnych informacji gromadzonych w systemie informatycznym Narodowego Funduszu Zdrowia oraz zakresu i sposobu ich przekazywania ministrowi właściwemu do spraw zdrowia oraz wojewodom i sejmikom województw (Dz. U. Nr 152, poz. 1271 i Nr 266, poz. 2249 oraz z 2006 r. Nr 111, poz. 756) wprowadza się następujące zmiany: 1) w § 6: a) w ust. 1: – wprowadzenie do wyliczenia otrzymuje brzmienie: "Fundusz gromadzi następujące dane dotyczące konkursów ofert lub rokowań:"; – pkt 2 i 3 otrzymują brzmienie: "2) nazwa oddziału wojewódzkiego Funduszu przeprowadzającego postępowanie; 3) charakterystyka oferty na poszczególnych etapach postępowania, w tym informacja o osobach wskazanych w ofercie do udzielania świadczeń; w przypadku podpisania umowy także identyfikator umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1;", b) ust. 2 otrzymuje brzmienie: "2. Fundusz gromadzi następujące dane dotyczące zawierania umów ze świadczeniodawcami udzielającymi świadczeń w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej lub wykonującymi czynności w zakresie zaopatrzenia w środki pomocnicze i wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi: 1) nazwa oddziału wojewódzkiego Funduszu zawierającego umowę; 2) charakterystyka wniosku w sprawie zawarcia umowy, w tym informacja o osobach wskazanych we wniosku do udzielania świadczeń; w przypadku podpisania umowy także identyfikator umowy, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1."; 2) § 12 otrzymuje brzmienie: "§ 12. 1. Minimalny zakres zbiorczych informacji przekazywanych przez Fundusz wojewodom i sejmikom województw określa załącznik nr 2 do rozporządzenia. 2. Oddział wojewódzki Funduszu sporządza informacje, o których mowa w ust. 1, według stanu na koniec każdego kwartału, i przekazuje je właściwemu wojewodzie oraz sejmikowi województwa nie później niż w terminie 75 dni od zakończenia kwartału."; 3) w załączniku nr 1 do rozporządzenia: a) w okresowym sprawozdaniu z działalności Narodowego Funduszu Zdrowia - cz. IV spis tabel otrzymuje brzmienie:
tytuł tabeli | numer | poziom agregacji |
| Podstawowa opieka zdrowotna | IV.F.1 | |
| Ambulatoryjna opieka specjalistyczna | IV.F.2 | |
| Lecznictwo szpitalne | IV.F.3 | |
| Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień | IV.F.4 | |
Koszty świadczeń | Rehabilitacja lecznicza | IV.F.5 | |
opieki zdrowotnej | Opieka długoterminowa | IV.F.6 | |
według Oddziałów | Leczenie stomatologiczne | IV.F.7 | |
Wojewódzkich NFZ | Leczenie uzdrowiskowe | IV.F.8 | |
w tys. zł w rodzaju: | Pomoc doraźna i transport sanitarny | IV.F.9 | jedna tabela zbiorcza - prezentująca dane |
[wpisać zgodnie z kategorią planu | Profilaktyczne programy | Finansowane ze środków NFZ | IV.F.10.1 | dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ oraz |
finansowego] | zdrowotne | Realizowane na zlecenie MZ | IV.F.10.2 | dla Funduszu ogółem |
| Świadczenia kontraktowane odrębne | IV.F.11 | |
| Zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze | IV.F.12 | |
Refundacja leków | IV.F.13 | |
Podstawowa opieka zdrowotna | | lekarza podstawowej opieki zdrowotnej | IV.1.1.1 | |
| wg zakresów świadczeń | pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej | IV.1.1.2 | |
| | położnej środowiskowo-rodzinnej | IV.1.1.3 | jedna tabela zbiorcza - prezentująca dane dla każdego |
| | pielęgniarki w środowisku nauczania i wychowania | IV.1.1.4. | Oddziału Wojewódzkiego NFZ oraz dla Funduszu ogółem |
| nocna i | pomoc lekarska | IV.1.2.1 | |
| świąteczna | pomoc pielęgniarska | IV.1.2.2 | |
| transport sanitarny | IV.1.3. | |
| liczba osób objętych | lekarza podstawowej opieki zdrowotnej | IV.1.4.1 | |
| opieką | pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej | IV.1.4.2 | jedna tabela zbiorcza - prezentująca dane |
| | położnej środowiskowo-rodzinnej | IV.1.4.3 | dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ |
| | pielęgniarki w środowisku nauczania i wychowania | IV.1.4.4 | oraz dla Funduszu ogółem |
| lekarze podstawowej opiekli zdrowotnej | IV.1.5.1 | |
| pielęgniarki środowiskowo-rodzinne | IV.1.5.2 | |
| położne środowiskowo-rodzinne | IV.1.5.3 | |
Ambulatoryjna opieka specjalistyczna | IV.2.1 | |
Ambulatoryjna opieka specjalistyczna - świadczenia współfinansowane | IV.2.2 | |
Lecznictwo szpitalne | IV.3.1 | |
Lecznictwo szpitalne - programy terapeutyczne (lekowe) | IV.3.2 | |
Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień | IV.4. | dla każdego Oddziału |
Rehabilitacja lecznicza | IV.5 | Wojewódzkiego NFZ |
Opieka długoterminowa | IV.6 | (16 tabel) oraz 1 |
Leczenie stomatologiczne | IV.7.1. | zbiorcza na podstawie |
Leczenie stomatologiczne - wybrane świadczenia | IV.7.2. | tabel wojewódzkich |
Leczenie uzdrowiskowe | IV.8 | dla całego kraju |
Pomoc doraźna i transport sanitarny | IV.9 | |
Profilaktyczne programy zdrowotne | Finansowane ze środków NFZ | IV.10.1 | |
| Realizowane na zlecenie MZ | IV.10.2 | |
Świadczenia kontraktowane odrębne | IV.11 | |
Zaopatrzenie w przedmioty ortopedyczne | IV.12.1 | |
Zaopatrzenie w środki pomocnicze | IV.12.2 | |
Refundacja leków - łączna sprzedaż leków w aptekach wg kodów EAN | IV.13.1 | za każdy miesiąc jedna zbiorcza tabela uwzględniająca cały kraj |
Refundacja leków - Zestawienie recept na leki i wyroby medyczne podlegające refundacji dla świadczeniobiorców | IV.13.2.2 | dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (16 tabel) oraz 1 zbiorcza |
Refundacja leków - Zestawienie recept na leki i wyroby medyczne podlegające refundacji dla osób korzystających ze świadczeń na podstawie przepisów o koordynacji | IV.13.2.1 | na podstawie tabel wojewódzkich dla całego kraju |
Rejestr oczekujących na potwierdzenie zlecenia na przedmioty ortopedyczne | IV.14.1.1 | dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (16 tabel) oraz 1 zbiorcza |
Rejestr oczekujących na potwierdzenie zlecenia na środki pomocnicze | IV.14.1.2 | na podstawie tabel wojewódzkich dla całego kraju |
Rejestr oczekujących na potwierdzenie skierowania na stacjonarne leczenie uzdrowiskowe | IV.14.2 | jedna tabela zbiorcza - prezentująca dane dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ oraz dla Funduszu ogółem |
Rejestr oczekujących na udzielenie ambulatoryjnych świadczeń lecznictwa specjalistycznego - rzeczywisty średni czas oczekiwania | IV.14.3.1 | |
Rejestr oczekujących na udzielenie świadczeń na oddziałach szpitalnych - rzeczywisty średni czas oczekiwania | IV.14.3.2 | dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (16 tabel) oraz 1 zbiorcza |
Rejestr oczekujących na wybrane procedury na oddziałach szpitalnych, na które czas oczekiwania przekraczał 6 m-cy - rzeczywisty średni czas oczekiwania | IV.14.4. | na podstawie tabel wojewódzkich dla całego kraju |
Rejestr oczekujących, których czas oczekiwania przekraczał 6 m-cy według przyczyn głównych udzielenia świadczenia - rzeczywisty średni czas oczekiwania | IV.14.5. | |
| Lecznictwo szpitalne | IV.15.1 | |
Hospitalizacje w rodzaju: | Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień | IV.15.2 | dla każdego Oddziału Wojewódzkiego |
[wpisać zgodnie z kategorią planu finansowego] | Rehabilitacja lecznicza | IV.15.3 | NFZ (16 tabel) oraz 1 zbiorcza na podstawie tabel wojewódzkich |
| Opieka długoterminowa | IV.15.4 | dla całego kraju |
| Leczenie uzdrowiskowe | IV.15.5 | |
Osoby leczone w zakładach opieki zdrowotnej: [wpisać | Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień | IV.16.1 | dla każdego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (16 tabel) oraz 1 zbiorcza |
zgodnie z kategorią planu finansowego] | Opieka długoterminowa | IV.16.2 | na podstawie tabel wojewódzkich dla całego kraju |
b) tabela IV.11 otrzymuje brzmienie:
Tabela IV.11 Świadczenia odrębnie kontraktowane | Zbiorcza/ Oddział Wojewódzki *..... |
Narastająco od początku roku do końca ... półrocza 200... r. |
| Zakres świadczeń | Komórka organizacyjna | Liczba | Uwagi |
lp. | zgodnie z katalogiem NFZ [1] | kod | nazwa | wykonanych świadczeń | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| | | | | |
* Niepotrzebne skreślić. W przypadku gdy tabela prezentuje dane dotyczące Oddziału Wojewódzkiego Funduszu, należy także wpisać nazwę Oddziału. [1] Należy wpisać wszystkie kody i nazwy świadczeń kontraktowanych odrębnie wymienionych w katalogu NFZ.
c) tabela IV.14.3 otrzymuje brzmienie:
Tabela IV.14.3... Rzeczywisty czas oczekiwania na udzielenie specjalistycznych świadczeń w ambulatoryjnej opiece zdrowotnej/świadczeń na oddziałach szpitalnych[1] | Zbiorcza / Oddziału Wojewódzkiego* ..... |
Sprawozdanie za ... kwartał 200... roku [2] |
lp. | komórka organizacyjna [3] | liczba osób z listy oczekujących, którym udzielono świadczenia | liczba świadczeniodawców, na których listy wpisani byli oczekujący |
| | Ogółem | u których rzeczywisty czas oczekiwania w miesiącach wynosił | ogółem | u których rzeczywisty czas oczekiwania w miesiącach wynosił |
| kod | nazwa | | do 1 m-ca | powyżej 1 do 2 | powyżej 2 do 3 | powyżej 3 do 6 | powyżej 6 do 12 | powyżej 12 do 24 | powyżej 24 | | do 1 m-ca | powyżej 1 do 2 | powyżej 2 do 3 | powyżej 3 do 6 | powyżej 6 do 12 | powyżej 12 do 24 | powyżej 24 |
1 | 2 | 3 | 4= (5+...+11) | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 = (13+...+19) | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
* Niepotrzebne skreślić. W przypadku gdy tabela prezentuje dane dotyczące Oddziału Wojewódzkiego Funduszu, należy także wpisać nazwę Oddziału. [1] Tabela przedstawia dane wyliczone przez Narodowy Fundusz Zdrowia na podstawie danych o wykonanych każdemu świadczeniobiorcy świadczeniach (rzeczywisty czas oczekiwania = data wykonania - data wpisu na listę), a nie na podstawie danych o średnich rzeczywistych czasach oczekiwania z list oczekujących. [2] Dane przedstawiane w tabeli dotyczą wyłącznie osób, którym w danym okresie sprawozdawczym udzielono świadczeń. [3] Kody i nazwy komórek organizacyjnych określone zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 13 ust. 5 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej.
d) tabela IV.15 otrzymuje brzmienie:
Tabela IV.15. Hospitalizacje [1] w rodzaju: [wpisać zgodnie z kategorią planu finansowego] | Zbiorcza/ Oddział Wojewódzki* ....... |
Narastająco od początku roku do końca ... półrocza 200... r. |
| | Liczba | uwagi |
lp. | Grupy wieku | osób [2] | hospitalizacji | osobodni | |
| | | ogółem | mężczyźni | kobiety | | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. | Ogółem | | | | | | |
2. | Poniżej roku | | | | | | |
3. | 1-4 | | | | | | |
4. | 5-9 | | | | | | |
5. | 10-14 | | | | | | |
6. | 15-19 | | | | | | |
7. | 20-24 | | | | | | |
8. | 25-29 | | | | | | |
9. | 30-34 | | | | | | |
10. | 35-39 | | | | | | |
11. | 40-44 | | | | | | |
12. | 45-49 | | | | | | |
13. | 50-54 | | | | | | |
14. | 55-59 | | | | | | |
15. | 60-64 | | | | | | |
16. | 65-69 | | | | | | |
17. | 70-74 | | | | | | |
18. | 75+ | | | | | | |
19. | Brak określonego wieku | | | | | | |
* Niepotrzebne skreślić. W przypadku gdy tabela prezentuje dane dotyczące Oddziału Wojewódzkiego Funduszu, należy także wpisać nazwę Oddziału. [1] W tabeli należy wykazywać dane dotyczące wyłącznie hospitalizacji zakończonych w okresie sprawozdawczym. [2] W przypadku gdy jedna osoba, w okresie sprawozdawczym, była hospitalizowana kilka razy, należy wykazać ją tylko raz.
e) po tabeli IV.15 dodaje się tabelę IV.16 w brzmieniu:
Tabela IV.16. Osoby leczone w zakładach opieki zdrowotnej w rodzaju: Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień/ Opieka długoterminowa* | Zbiorcza/ Oddział Wojewódzki* ....... |
Sprawozdanie za ..... kwartał 20..... roku [1] |
lp. | Komórka organizacyjna[2] | |
| kod | nazwa | Liczba osób leczonych |
| | | |
* Niepotrzebne skreślić. W przypadku gdy tabela prezentuje dane dotyczące Oddziału Wojewódzkiego Funduszu, należy także wpisać nazwę Oddziału. [1] Tabela ta przedstawia liczbę osób leczonych (przebywających w zakładzie opieki zdrowotnej) zgodnie ze stanem na ostatni dzień okresu sprawozdawczego. [2] Kody i nazwy komórek organizacyjnych, określone zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 13 ust. 5 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej, przez które realizowane są świadczenia finansowane odpowiednio z kategorii planu finansowego: Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień lub opieka długoterminowa.
f) przypisy nr 2 i 3 do tabel IV.3.1, IV.4, IV.5, IV.6, IV.8 otrzymują brzmienie: "[2] Według jednostek sprawozdawczych wymienionych w załączniku nr 1 do rozporządzenia wydanego na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy. W przypadku pobytów na oddziale szpitalnym należy wykazywać wyłącznie pobyty zakończonych hospitalizacji. [3] Liczbę osobodni należy podawać tylko w przypadku, gdy jednostką wskazaną w kolumnie 5-6 jest pobyt, pobyt na oddziale szpitalnym lub inna jednostka wymieniona w § 3 ust. 1 pkt 8 rozporządzenia wymienionego w przypisie [2].", g) w tabelach IV.4, IV.5, IV.6, IV.8 wyrazy "dni/osobodni" zastępuje się wyrazem "osobodni", h) w tabeli V.1 w wierszu drugim wyrazy "Narastająco na koniec ... kwartału 20... r." zastępuje się wyrazami "Narastająco od początku roku na koniec ... kwartału 20... r.", i) w tabelach V.2, V.3 i V.4 wyrazy "opieka szpitalna" zastępuje się wyrazem "hospitalizacja", j) tabela V.8 otrzymuje brzmienie:
Tabela V.8. Koordynacja systemów - zaświadczenia o prawie do świadczeń na terenie innego państwa UE/EFTA wydawane ubezpieczonym | Zbiorcza/...... Oddział Wojewódzki* |
Narastająco od początku roku do końca ..... półrocza 20... |
lp. | Państwo UE/EFTA | Liczba wydanych zaświadczeń |
| | EKUZ [1] | Certyfikat [2] | E 104 | E 106 | E 109 | E 120 | E 121 | E 123 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. | Ogółem | | | | | | | | |
| [nazwa państwa] | | | | | | | | |
| państwo nieokreślone [3] | | | | | | | | |
* Niepotrzebne skreślić. W przypadku gdy tabela prezentuje dane dotyczące Oddziału Wojewódzkiego Funduszu, należy także wpisać nazwę Oddziału. [1] Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego. [2] Certyfikat Tymczasowo Zastępujący EKUZ. [3] W tym wierszu wykazywane są przypadki, w których zaświadczenia nie można przypisać do konkretnego państwa.
4) załącznik nr 2 do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszego rozporządzenia; 5) załącznik nr 3 do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszego rozporządzenia.
§ 2. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2007 r.
______ 1) Minister Zdrowia kieruje działem administracji rządowej - zdrowie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 lipca 2006 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Zdrowia (Dz. U. Nr 131, poz. 924). 2) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2005 r. Nr 94, poz. 788, Nr 132, poz. 1110, Nr 138, poz. 1154, Nr 157, poz. 1314, Nr 164, poz. 1366, Nr 169, poz. 1411 i Nr 179, poz. 1485 oraz z 2006 r. Nr 75, poz. 519, Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 143, poz. 1030, Nr 170, poz. 1217, Nr 191, poz. 1410 i Nr 227, poz. 1658.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
MINIMALNY ZAKRES ZBIORCZYCH INFORMACJI PRZEKAZYWANYCH PRZEZ FUNDUSZ WOJEWODOM I SEJMIKOM WOJEWÓDZTW
1. Minimalny zakres zbiorczych informacji obejmuje dane dotyczące: 1) średniego czasu pobytu, który przedstawiany jest: a) dla każdego szpitala oraz zakładu opiekuńczo-leczniczego i pielęgnacyjno-opiekuńczego udzielającego świadczeń na terenie województwa: - oznaczonego przez nazwę, REGON oraz kod terytorialny powiatu miejsca udzielania świadczeń, - według komórek organizacyjnych, b) odrębnie dla zamieszkujących na terenie województwa: - świadczeniobiorców, - osób uprawnionych do świadczeń opieki zdrowotnej na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie; 2) liczby procedur medycznych według Międzynarodowej Klasyfikacji Procedur Medycznych (kod tworzą pierwsze cztery znaki) wykonanych: a) w oddziałach szpitalnych udzielających świadczeń na terenie województwa w podziale na powiaty miejsca udzielenia świadczeń, b) odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiat miejsca zamieszkania, płeć i wiek; 3) liczby hospitalizacji i osób hospitalizowanych: a) przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, w podziale na powiaty miejsca udzielenia świadczenia, b) odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiat miejsca zamieszkania, płeć i wiek; 4) głównych przyczyn udzielenia świadczeń, zgodnie z Międzynarodową Klasyfikacją Chorób i Problemów Zdrowotnych (kod tworzą 3 znaki dla opieki ambulatoryjnej oraz 5 znaków dla opieki szpitalnej): a) odrębnie dla świadczeń udzielonych przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa: - w poradniach specjalistycznych, - w oddziałach szpitalnych, b) odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiat miejsca zamieszkania, płeć i wiek; 5) liczby świadczeń wyrażanych w kodach świadczeń określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy oraz liczby osób, którym udzielono tych świadczeń w zakresie następujących kodów: a) z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej: - kod 2.4 porada w ramach podstawowej opieki zdrowotnej, - kod 8.4 porada w domu pacjenta, - kod 2.5 porada patronażowa w ramach podstawowej opieki zdrowotnej, - kod 2.17 bilans zdrowia w ramach podstawowej opieki zdrowotnej, - kod 8.5 porada patronażowa w domu pacjenta, - kod 8.7 wizyta patronażowa w domu pacjenta, - kod 8.17 bilans zdrowia w domu pacjenta - przy czym dla świadczeń o kodzie: 2.4 porada w ramach podstawowej opieki zdrowotnej oraz 8.4 porada w domu pacjenta dane dotyczą świadczeń udzielonych: - przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, według powiatów miejsca udzielenia świadczenia, - odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na gminę i powiat miejsca zamieszkania, płeć i wiek, - przy czym dla pozostałych świadczeń dane dotyczą wyłącznie zbiorczej liczby świadczeń udzielonych przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, według powiatów miejsca udzielenia świadczenia, b) z zakresu ambulatoryjnej opieki specjalistycznej: - kod 4.4 porada w leczeniu ambulatoryjnym specjalistycznym, - kod 4.10 sesja w leczeniu ambulatoryjnym specjalistycznym, - kod 7.4 porada w pozostałej opiece ambulatoryjnej, c) z zakresu rehabilitacji: - kod 9.1 pobyt w oddziale szpitalnym w rehabilitacji stacjonarnej, - kod 11.4 porada w rehabilitacji ambulatoryjnej, - kod 11.6 wizyta w rehabilitacji ambulatoryjnej, - kod 11.8 cykl leczenia w rehabilitacji ambulatoryjnej, - kod 11.11 osoba leczona w rehabilitacji ambulatoryjnej, - kod 12.4 porada w zakresie rehabilitacji w domu pacjenta, - kod 12.6 wizyta w zakresie rehabilitacji w domu pacjenta, - kod 12.11 osoba leczona w zakresie rehabilitacji w domu pacjenta, d) z zakresu leczenia stacjonarnego: - kod 0.1 pobyt w oddziale szpitalnym w leczeniu stacjonarnym, - kod 0.16 hemodializa w leczeniu stacjonarnym, - kod 0.3 pobyt w leczeniu stacjonarnym, - kod 1.2 leczenie jednego dnia, - kod 1.16 hemodializa w leczeniu jednego dnia, e) z zakresu stomatologii: - kod 3.4 porada w leczeniu stomatologicznym, - kod 3.9 badanie w leczeniu stomatologicznym, f) z zakresu stacjonarnej opieki długoterminowej: - kod 14.1 pobyt w oddziale szpitalnym w stacjonarnej opiece długoterminowej, - kod 14.3 pobyt w stacjonarnej opiece długoterminowej - przy czym dla świadczeń wymienionych w lit. b-f dane dotyczą świadczeń udzielonych: - przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, według powiatów miejsca udzielenia świadczenia, - odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiat miejsca zamieszkania, płeć i wiek, - a dla świadczeń oznaczonych kodem: 4.4 porada w leczeniu ambulatoryjnym specjalistycznym; 7.4 porada w pozostałej opiece ambulatoryjnej; 0.1 pobyt na oddziale szpitalnym w leczeniu stacjonarnym; 1.2 leczenie jednego dnia - dane przedstawia się dodatkowo według komórek organizacyjnych; 6) liczby przyjęć i wypisów według trybu przyjęcia i wypisu, określonego w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy: a) w szpitalach udzielających świadczeń na terenie województwa, w podziale na powiaty miejsca udzielania świadczenia, b) odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; 7) liczby przewozów środkami transportu sanitarnego: a) przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, w podziale na: - rodzaje transportu, zgodnie z kodem specjalności komórki organizacyjnej, - główne przyczyny według Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych (kod tworzą pierwsze trzy znaki), - cel przewozu, zgodnie z kodem określonym w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy, - stopnie niesprawności osoby, która skorzystała z przejazdu środkiem transportu, według stopnia niesprawności, określanego zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 41 ust. 4 ustawy, b) odrębnie dla grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiat miejsca zamieszkania - przy czym w przypadku transportu sanitarnego udzielonego w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej dane dotyczą wyłącznie zbiorczej liczby przewozów według celów, o których mowa w tiret trzecim; 8) wyjazdów zespołów ratownictwa medycznego: a) świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa, w podziale na: - rodzaje zespołów, zgodnie z kodem specjalności komórki organizacyjnej, - główne przyczyny według Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych (kod tworzą pierwsze trzy znaki), b) do wszystkich osób, którym udzielono świadczeń na terenie województwa; 9) podstawowej opieki zdrowotnej dotyczące liczby: a) świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa według rodzajów (lekarze, pielęgniarki, położne, pielęgniarki w środowisku nauczania i wychowania) w podziale na powiaty i gminy miejsca udzielania świadczenia, b) osób objętych opieką w zakresie grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiaty i gminy miejsca ich zamieszkania - dla każdego rodzaju świadczeniodawcy, wskazanego w lit. a; 10) programów zdrowotnych finansowanych przez Fundusz oraz realizowanych na zlecenie ministra właściwego do spraw zdrowia, w odniesieniu do liczby osób objętych każdym programem oraz liczby udzielonych im świadczeń w każdym zakresie programu: a) dotyczące grup wskazanych w pkt 1 lit. b; każda grupa w podziale na powiaty miejsca zamieszkania, b) udzielonych przez świadczeniodawców udzielających świadczeń na terenie województwa; 11) list oczekujących przekazywanych przez poszczególnych świadczeniodawców, udzielających świadczeń na terenie województwa, zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy, w zakresie: a) liczby oczekujących, b) średniego rzeczywistego czasu oczekiwania. Poszczególni świadczeniodawcy oznaczeni są przez nazwę, numer REGON oraz kod terytorialny powiatu miejsca udzielania świadczeń. 2. W każdym przypadku, gdy dane mają być przekazywane w podziale na: 1) komórki organizacyjne - komórki te należy oznaczać zgodnie z kodem specjalności komórki organizacyjnej, określonym w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 13 ust. 5 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej; 2) wiek - należy uwzględnić następujące przedziały wiekowe: poniżej roku, 1-4, 5-9, 10-14, 15-19, 20-24, 25-29, 30-34, 35-39, 40-44, 45-49, 50-54, 55-59, 60-64, 65-69, 70-74, 75+.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WZÓR BUDOWY KOMUNIKATÓW ELEKTRONICZNYCH
Poziom | Element | Atrybut | Krotność | Nazwa | Format [wartość domyślna] | Opis | Ograniczenia i inne zależności |
0 | komunikat | | 1 | Komunikat | | | Przy konstrukcji komunikatu założono, że płatnik ma możliwość przekazania poszczególnych wymaganych załącznikiem nr 2 do rozporządzenia raportów jednorazowo w jednym komunikacie bądź w oddzielnych komunikatach. W związku z powyższym krotność elementów o nazwie zaczynającej się od ciągu znaków raport-przyjmuje wartość 0-1. Podane założenie ma na celu elastyczne dopasowanie się do możliwości technicznych odbiorców komunikatów |
| | typ | 1 | Typ komunikatu | tekst(3) | | Przyjmuje wartość "SWO" - sprawozdawczość dla wojewodów i sejmików |
| | wersja | 1 | Wersja komunikatu | tekst(8) | | 1.0 |
| | id-odb | 1 | Identyfikator odbiorcy | tekst(2) | Kod terytorialny województwa | 02 do 32 |
| | id-nad | 1 | Identyfikator nadawcy | tekst(2) | Kod oddziału Wojewódzkiego NFZ | 01 do 16 |
| | id-inst-nad | 1 | Identyfikator systemu informatycznego nadawcy | tekst do 38 | Identyfikator systemu informatycznego nadawcy, z którego wygenerowano komunikat | |
| | nr-gen | 1 | Nr generacji | liczba (8,0) | Unikalny numer komunikatu wygenerowanego z systemu informatycznego nadawcy | |
| | czas-gen | 1 | Data i czas generacji komunikatu | data + czas | Data i czas wygenerowania komunikatu | |
| | | 1 | Sprawozdanie | | | |
1 | spraw-wojew | rok | 1 | Rok sprawozdawczy | liczba(4) | Rok sprawozdawczy | |
| | okres-typ | 1 | Typ okresu sprawozdawczego | 1 duża litera | Typ okresu sprawozdawczego | Obecnie przyjmuje wartość: K - kwartał |
| | okres-nr | 1 | Nr okresu sprawozdawczego | liczba(1) | Nr okresu sprawozdawczego w ramach roku | |
2 | raport-1 | | 0-1* | Średni czas pobytu w szpitalach, ZOL i ZPO | | | na podstawie ust. 1 pkt 1 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
| | | 1-n | Świadczeniodawca | | | |
3 | rapor-1-swd | regon | 1 | REGON | tekst(9) | REGON | |
| | nazwa | 1 | Nazwa | tekst(150) | Nazwa | |
| | | 1-n | | | | |
| | nr | 1 | Numer komórki organizacyjnej świadczeniodawcy | tekst(3) | Numer komórki organizacyjnej świadczeniodawcy - VII część kodu resortowego | Podawany wtedy, gdy został nadany, w przeciwnym przypadku przyjmuje wartość "000". |
| | typ | 1 | Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcy | tekst(4) | Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcy - VIII część kodu resortowego | |
4 | raport1-kom-org | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg adresu komórki organizacyjnej |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2-osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | liczba-dni | 1 | Średnia liczba dni pobytu | liczba(3) | Średnia liczba dni pobytu | średnia liczba dni pobytu dla zamieszkujących na terenie województwa |
2 | raport-2 | | 0-1 | Liczba procedur medycznych wykonanych na oddziałach szpitalnych | | | na podstawie ust. 1 pkt 2 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
| | | 1-n | | | | |
3 | raport2-swd | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeń | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca udzielenia świadczenia |
| | | 1-n | | | | |
4 | raport2-swb | teryt-pow-mz | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/ osoby uprawnionej |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | plec | 1 | Oznaczenie płci | liczba(1) | Oznaczenie płci świadczeniobiorcy | 0-płeć nieokreślona, 1-mężczyźni, 2-kobiety, 9-płeć nieznana |
| | grupa-wiek | 1 | Grupa wiekowa | tekst(2) | Grupa wiekowa świadczeniobiorców | Grupa wiekowa, do której należą świadczeniobiorcy: 00-poniżej 1 roku, 01 - lata 1-4, 02-lata 5-9, 03-lata 10-14, 04-lata 15-19, 05-lata 20-24, 06-lata 25-29, 07-lata 30-34, 08-lata 35-39, 09-lata 40-44, 10-lata 45-49, 11-lata 50-54, 12-lata 55-59, 13-lata 60-65, 14-lata 65-69, 15-lata 70-74, 16-lata 75+ |
| | kod-proc | 1 | Kod procedury medycznej | tekst(4) | Kod procedury medycznej | Wg ICD9 CM - pierwsze 4 znaki, z kropką włącznie (xx.x, gdzie x dana cyfra z kodu ICD9 CM) |
| | liczba-proc | 1 | Liczba procedur medycznych | liczba(8,0) | Liczba wykonanych procedur medycznych | |
2 | raport-3 | | 0-1 | Liczba hospitalizacji i osób hospitalizowanych | | | na podstawie ust. 1 pkt 3 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
| | | 1-n | | | | |
3 | raport-3-swd | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeń | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca udzielenia świadczenia |
| | | 1-n | | | | |
4 | raport-3-swb | teryt-pow-mz | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy lub osoby uprawnionej |
| | plec | 1 | Oznaczenie płci | liczba(1) | Oznaczenie płci | jak w elemencie raport-2 |
| | grupa-wiek | 1 | Grupa wiekowa | tekst(2) | Grupa wiekowa | jak w elemencie raport-2 |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | liczba-swiadcz | 1 | Liczba świadczeń | liczba(8,0) | Liczba hospitalizacji | |
| | liczba-osob | 1 | Liczba osób, którym udzielono świadczenia | liczba(8,0) | Liczba osób hospitalizowanych | |
2 | raport-4_1 | | 0-1 | Główne przyczyny udzielania świadczeń w poradniach specjalistycznych | | | na podstawie ust. 1 pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
| | | 1-n | | | | |
3 | raport-4_1-swd | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeń | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca udzielenia świadczenia |
| | | 1-n | Wiersz raportu | | | |
4 | raport-4_1-swb | teryt-pow-mz | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/ osoby uprawnionej |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | plec | 1 | Oznaczenie płci | liczba(1) | Oznaczenie płci | jak w elemencie raport-2 |
| | grupa-wiek | 1 | Grupa wiekowa | tekst(2) | Grupa wiekowa | jak w elemencie raport-2 |
| | kod-przyczyny | 1 | Kod przyczyny | tekst(3) | Kod przyczyny | Kod przyczyny wg ICD 10 - pierwsze trzy znaki |
| | liczba-swiadcz | 1 | Liczba świadczeń | liczba(8,0) | Liczba świadczeń | |
2 | raport-4_2 | | 0-1 | Główne przyczyny udzielania świadczeń na oddziałach szpitalnych | | | na podstawie ust. 1 pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
3 | raport-4_2-swd | | 1-n | | | | |
| | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeń | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca udzielenia świadczenia |
4 | raport-4_2-swb | | 1-n | Wiersz raportu | | | |
| | teryt-pow-mz | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/ osoby uprawnionej |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | plec | 1 | Oznaczenie płci | liczba(1) | Oznaczenie płci | jak w elemencie raport-2 |
| | grupa-wiek | 1 | Grupa wiekowa | tekst(2) | Grupa wiekowa | jak w elemencie raport-2 |
| | kod-przyczyny | 1 | Kod przyczyny | tekst(5) albo tekst(3) | Kod przyczyny | Kod przyczyny wg ICD 10 - pierwsze pięć znaków z wyłączeniem sytuacji, gdy klasyfikacja ICD 10 przewiduje krótszy niż 5-elementowy ciąg znaków, wówczas przekazujemy 3 znaki. |
| | liczba-swiadcz | 1 | Liczba świadczeń | liczba(8,0) | Liczba świadczeń | |
2 | raport-5_1 | | 0-1 | Liczba udzielonych świadczeń wraz z liczbą osób, którym udzielono świadczenia, wg powiatów, gmin zamieszkania i typów grup osób | | | na podstawie ust. 1 pkt 5 lit. a załącznika nr 2 do rozporządzenia (kody świadczeń: 2.4, 8.4) |
3 | raport-5_1-swd | | 1-n | | | | |
| | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeń | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca udzielenia świadczenia |
4 | raport-5_1-swb | | 1-n | | | | |
| | teryt-gmina-mz | 1 | Kod terytorialny gminy | tekst(7) | Identyfikator gminy zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/ osoby uprawnionej |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | plec | 1 | Oznaczenie płci | liczba(1) | Oznaczenie płci | jak w elemencie raport-2 |
| | grupa-wiek | 1 | Grupa wiekowa | tekst(2) | Grupa wiekowa | jak w elemencie raport-2 |
| | kod-swiadcz | 1 | Kod świadczenia | tekst(5) | Kod świadczenia | kod świadczenia 2.4 lub 8.4 |
| | liczba-swiadcz | 1 | Liczba świadczeń | liczba(8,0) | Liczba świadczeń | |
| | liczba-osob | 1 | Liczba osób, którym udzielono świadczenia | liczba(8,0) | Liczba osób, którym udzielono świadczenia | |
2 | raport-5_2 | | 0-1 | Liczba udzielonych świadczeń wg powiatów miejsca udzielania świadczeń | | | na podstawie ust. 1 pkt 5 lit. a załącznika nr 2 do rozporządzenia (inne kody świadczeń niż: 2.4, 8.4) |
| | | 1-n | | | | |
3 | raport-5_2-swd | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeń | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca udzielenia świadczenia |
| | | 1-n | | | | |
4 | raport-5_2-swb | kod-swiadcz | 1 | Kod świadczenia | tekst(5) | Kod świadczenia | kod świadczenia zgodnie z ust. 1 pkt 5 lit. a załącznika nr 2 do rozporządzenia - inne niż 2.4 i 8.4 |
| | liczba-swiadcz | 1 | Liczba świadczeń | liczba(8,0) | Liczba świadczeń | |
2 | raport-5_3 | | 0-1 | Liczba udzielonych świadczeń wraz z liczbą osób, którym udzielono świadczenia, w podziale na typy komórek organizacyjnych | | | na podstawie ust. 1 pkt 5 lit. b-f załącznika nr 2 do rozporządzenia (kody świadczeń: 4.4, 7.4, 0.1, 1.2) |
| | | 1-n | | | | |
3 | raport-5_3-swd | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeń | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca udzielenia świadczenia |
| | typ-kom-org | 1 | Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcy | tekst(4) | Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcy - VIII część kodu resortowego | |
4 | raport-5_3-swb | | 1-n | | | | |
| | teryt-pow-mz | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | plec | 1 | Oznaczenie płci | liczba(1) | Oznaczenie płci | jak w elemencie raport-2 |
| | grupa-wiek | 1 | Grupa wiekowa | tekst(2) | Grupa wiekowa | jak w elemencie raport-2 |
| | kod-swiadcz | 1 | Kod świadczenia | liczba(2) | Kod świadczenia | kod świadczenia zgodnie z ust. 1 pkt 5 lit. b-f załącznika nr 2 do rozporządzenia (w zakresie kodów: 4.4, 7.4, 0.1, 1.2) |
| | liczba-swiadcz | 1 | Liczba świadczeń | liczba(8,0) | Liczba świadczeń | |
| | liczba-osob | 1 | Liczba osób, którym udzielono świadczenia | liczba(8,0) | Liczba osób, którym udzielono świadczenia | |
2 | raport-5_4 | | 0-1 | Liczba udzielonych świadczeń wraz z liczbą osób, którym udzielono świadczenia, wg powiatów zamieszkania | | | na podstawie ust. 1 pkt 5 lit. b-f załącznika nr 2 do rozporządzenia (inne kody świadczeń niż: 4.4, 7.4, 0.1, 1.2) |
| | | 1-n | | | | |
3 | raport-5_4-swd | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu wg miejsca udzielania świadczeń | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca udzielenia świadczenia |
| | | 1-n | | | | |
4 | raport-5_4-swb | teryt-pow-mz | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | plec | 1 | Oznaczenie płci | liczba(1) | Oznaczenie płci | jak w elemencie raport-2 |
| | grupa-wiek | 1 | Grupa wiekowa | tekst(2) | Grupa wiekowa | jak w elemencie raport-2 |
| | kod-swiadcz | 1 | Kod świadczenia | liczba(2) | Kod świadczenia | kod świadczenia zgodnie z ust. 1 pkt 5 lit. b-f załącznika nr 2 do rozporządzenia (z wyłączeniem kodów: 4.4, 7.4, 0.1, 1.2) |
| | liczba-swiadcz | 1 | Liczba świadczeń | liczba(8,0) | Liczba świadczeń | |
| | liczba-osob | 1 | Liczba osób, którym udzielono świadczenia | liczba(8,0) | Liczba osób, którym udzielono świadczenia | |
2 | raport-6 | | 0-1 | Liczba hospitalizacji wg trybów przyjęć i wypisów w poszczególnych powiatach | | | na podstawie ust. 1 pkt 6 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
3 | raport-6-wiersz | | 1-n | Wiersz raportu | | | |
| | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca udzielenia świadczenia |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | kod-trybu-p | 1 | Kod trybu przyjęcia | tekst(2) | Kod trybu przyjęcia | P1- przyjęcie planowane, P2- przyjęcie w trybie nagłym ze skierowaniem z pomocy doraźnej, P3- przyjęcie w trybie nagłym ze skierowaniem innym niż z pomocy doraźnej, P4-przyjęcie w trybie nagłym bez skierowania |
| | kod-trybu-w | 1 | Kod trybu wypisu | tekst(2) | Kod trybu wypisu | W1-zakończenie procesu terapeutyczno-diagnostycznego, W2-skierowanie do dalszego leczenia w lecznictwie ambulatoryjnym, W3-skierowanie do dalszego leczenia w zakładzie opieki stacjonarnej, W4-skierowanie do dalszego leczenia w zakładzie opieki długoterminowej, W5-skierowanie do dalszego leczenia - inne przypadki, W6 - wypisanie na własne żądanie, W9-zgon |
| | liczba-hospit | 1 | Liczba hospitalizacji | liczba(8,0) | Liczba hospitalizacji z daną kombinacją trybu przyjęcia i wypisu | |
2 | raport-7_1 | | 0-1 | Transport sanitarny - liczba przewozów świadczeniobiorców; liczba osób przewiezionych z danym stopniem niesprawności | | | na podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
3 | raport-7_1- | | 1-n | Wiersz raportu | | | |
| wiersz | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/ osoby uprawnionej |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | kod-rodz-trans | 1 | Kod rodzaju transportu | tekst(4) | Kod rodzaju transportu | wg VIII części kodu resortowego |
| | liczba-przew | 1 | Liczba przewozów świadczeniobiorców | liczba(8,0) | Liczba przewozów świadczeniobiorców | na podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
| | liczba-przew-1 | 1 | Liczba przewiezionych z I-st. niesprawności | | Liczba przewiezionych z I-st. niesprawności | na podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
| | liczba-przew-2 | 1 | Liczba przewiezionych z II-st. niesprawności | | Liczba przewiezionych z II-st. niesprawności | na podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
2 | raport-7_2 | | 0-1 | Transport sanitarny - liczba przewozów wg głównych przyczyn | | | na podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
3 | raport-7_2- | | 1-n | Wiersz raportu | | | |
| wiersz | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/ osoby uprawnionej |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | kod-przyczyny | 1 | Kod przyczyny | tekst(3) | Kod przyczyny | Kod przyczyny wg ICD 10 - pierwsze trzy znaki |
| | liczba-przew | 1 | Liczba przewozów świadczeniobiorców | liczba(8,0) | Liczba przewozów świadczeniobiorców | |
2 | raport-7_3 | | 0-1 | Transport sanitarny - liczba przewozów wg celów przewozu bez transportu POZ | | Transport sanitarny - liczba przewozów wg celów przewozu bez transportu POZ | na podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia - nie dotyczy POZ |
3 | raport-7_3- | | 1-n | Wiersz raportu | | | |
| wiersz | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/ osoby uprawnionej |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | kod-celu | 1 | Kod celu przewozu | tekst(2) | Kod celu przewozu | zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy |
| | liczba-przew | 1 | Liczba przewozów | liczba(8,0) | Liczba przewozów | |
2 | raport-7_4 | | 0-1 | Transport sanitarny - POZ liczba przewozów wg celów przewozu | | Transport sanitarny - POZ liczba przewozów wg celów przewozu | na podstawie ust. 1 pkt 7 załącznika nr 2 do rozporządzenia - dane zbiorcze dla POZ |
| | | 1-n | Wiersz raportu | | | |
3 | raport-7_4-wiersz | kod-celu | 1 | Kod celu przewozu | tekst(2) | Kod celu przewozu | zgodnie z rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 190 ust. 1 ustawy |
| | liczba-przew | 1 | Liczba przewozów | liczba(8,0) | Liczba przewozów | |
2 | raport-8_1 | | 0-1 | Ratownictwo medyczne - liczba wyjazdów | | | na podstawie ust. 1 pkt 8 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
3 | raport-8_1-wiersz | | 1-n | Wiersz raportu | | | |
| | rodzaj-zespolu | 1 | Rodzaj zespołu | tekst(4) | Rodzaj zespołu | wg VIII części kodu resortowego |
| | liczba-wyjazd | 1 | Liczba wyjazdów | liczba(8,0) | Liczba wyjazdów | |
2 | raport-8_2 | | 0-1 | Ratownictwo medyczne - liczba wyjazdów wg głównych przyczyn | | | na podstawie ust. 1 pkt 8 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
3 | raport-8_2-wiersz | | 1-n | Wiersz raportu | | | |
| | kod-przyczyny | 1 | Kod przyczyny | tekst(3) | Kod przyczyny | Kod przyczyny wg ICD 10 - pierwsze trzy znaki |
| | liczba-wyjazd | 1 | Liczba wyjazdów | liczba(8,0) | Liczba wyjazdów | |
2 | raport-9 | | 0-1 | POZ | | | na podstawie ust. 1 pkt 9 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
3 | raport-9-swd | | 1-n | | | | |
| | teryt-gmina-swd | 1 | Kod terytorialny gminy wg miejsca udzielania świadczeń | tekst(7) | Identyfikator gminy zgodny z TERYT | wg miejsca udzielenia świadczenia |
| | rodz-swd | 1 | Rodzaj świadczeniodawcy | tekst(1) | Rodzaj świadczeniodawcy | L-opieka lekarza POZ, P- opieka pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej, O-opieka położnej, S-opieka pielęgniarki w środowisku nauczania i wychowania |
| | liczba-swd | 1 | Liczba świadczeniodawców | liczba (6,0) | Liczba świadczeniodawców | |
| | | 1-n | Wiersz raportu | | | |
3 | raport-9-swb | teryt-gmina-mz | 1 | Kod terytorialny gminy | tekst(7) | Identyfikator gminy zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/ osoby uprawnionej |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | liczba-osob | 1 | Liczba osób | liczba(8,0) | Liczba osób objętych opieką | |
2 | raport-10 | | 0-1 | Dane z zakresu profilaktycznych programów zdrowotnych | | | na podstawie ust. 1 pkt 10 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
| | | 1-n | Wiersz raportu | | | |
3 | raport-10-wiersz | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy/osoby uprawnionej |
| | typ-grupy | 1 | Typ grupy osób | liczba(1) | Typ grupy osób | 1-świadczeniobiorcy zamieszkali na terenie województwa, 2- osoby uprawnione na podstawie przepisów o koordynacji, którym Fundusz wydał poświadczenie, zamieszkałe na terenie województwa |
| | kod-prog | 1 | Kod programu | do 16 znaków | Kod programu w NFZ | Kod zakresu świadczeń, w ramach którego finansowana jest realizacja programu |
| | nazwa-prog | 1 | Nazwa programu | tekst(250) | Nazwa programu | |
| | liczba-osob | 1 | Liczba osób | liczba(6,0) | Liczba osób objętych programem | Liczba osób wyznaczona na podstawie unikalnej liczby identyfikatorów świadczeniobiorców i osób uprawnionych, którzy w okresie sprawozdawczym skorzystali ze świadczeń objętych profilaktycznym programem zdrowotnym |
| | liczba-swiadcz | 1 | Liczba świadczeń | liczba(8,0) | Liczba świadczeń | |
2 | raport-11 | | 0-1 * | liczba oczekujących i średni czas oczekiwania | | | na podstawie ust. 1 pkt 11 załącznika nr 2 do rozporządzenia |
| | | 1-n | Świadczeniodawca | | | |
3 | raport-11-wiersz | teryt-pow | 1 | Kod terytorialny powiatu | tekst(4) | Identyfikator powiatu zgodny z TERYT | wg miejsca udzielenia świadczenia |
| | regon | 1 | REGON | tekst(9) | REGON | |
| | typ-kom-org | 1 | Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcy | tekst(4) | Typ komórki organizacyjnej świadczeniodawcy - VIII część kodu resortowego | |
| | nazwa | 1 | Nazwa | tekst(150) | Nazwa | |
| | kryterium | 1 | Typ kryterium | tekst(1) | Typ kryterium | "S" - stabilny, "P" - pilny |
| | liczba-oczek | 1 | Liczba oczekujących | liczba(3) | Liczba oczekujących | |
| | czas-oczek | 1 | Średni czas oczekiwania | liczba(3) | Średni czas oczekiwania | |
Pozycje
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596, 597, 598, 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630, 631, 632, 633, 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656, 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724, 725, 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881, 882, 883, 884, 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191, 1192, 1193, 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223, 1224, 1225, 1226, 1227, 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234, 1235, 1236, 1237, 1238, 1239, 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246, 1247, 1248, 1249, 1250, 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266, 1267, 1268, 1269, 1270, 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291, 1292, 1293, 1294, 1295, 1296, 1297, 1298, 1299, 1300, 1301, 1302, 1303, 1304, 1305, 1306, 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312, 1313, 1314, 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320, 1321, 1322, 1323, 1324, 1325, 1326, 1327, 1328, 1329, 1330, 1331, 1332, 1333, 1334, 1335, 1336, 1337, 1338, 1339, 1340, 1341, 1342, 1343, 1344, 1345, 1346, 1347, 1348, 1349, 1350, 1351, 1352, 1353, 1354, 1355, 1356, 1357, 1358, 1359, 1360, 1361, 1362, 1363, 1364, 1365, 1366, 1367, 1368, 1369, 1370, 1371, 1372, 1373, 1374, 1375, 1376, 1377, 1378, 1379, 1380, 1381, 1382, 1383, 1384, 1385, 1386, 1387, 1388, 1389, 1390, 1391, 1392, 1393, 1394, 1395, 1396, 1397, 1398, 1399, 1400, 1401, 1402, 1403, 1404, 1405, 1406, 1407, 1408, 1409, 1410, 1411, 1412, 1413, 1414, 1415, 1416, 1417, 1418, 1419, 1420, 1421, 1422, 1423, 1424, 1425, 1426, 1427, 1428, 1429, 1430, 1431, 1432, 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438, 1439, 1440, 1441, 1442, 1443, 1444, 1445, 1446, 1447, 1448, 1449, 1450, 1451, 1452, 1453, 1454, 1455, 1456, 1457, 1458, 1459, 1460, 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466, 1467, 1468, 1469, 1470, 1471, 1472, 1473, 1474, 1475, 1476, 1477, 1478, 1479, 1480, 1481, 1482, 1483, 1484, 1485, 1486, 1487, 1488, 1489, 1490, 1491, 1492, 1493, 1494, 1495, 1496, 1497, 1498, 1499, 1500, 1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508, 1509, 1510, 1511, 1512, 1513, 1514, 1515, 1516, 1517, 1518, 1519, 1520, 1521, 1522, 1523, 1524, 1525, 1526, 1527, 1528, 1529, 1530, 1531, 1532, 1533, 1534, 1535, 1536, 1537, 1538, 1539, 1540, 1541, 1542, 1543, 1544, 1545, 1546, 1547, 1548, 1549, 1550, 1551, 1552, 1553, 1554, 1555, 1556, 1557, 1558, 1559, 1560, 1561, 1562, 1563, 1564, 1565, 1566, 1567, 1568, 1569, 1570, 1571, 1572, 1573, 1574, 1575, 1576, 1577, 1578, 1579, 1580, 1581, 1582, 1583, 1584, 1585, 1586, 1587, 1588, 1589, 1590, 1591, 1592, 1593, 1594, 1595, 1596, 1597, 1598, 1599, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1605, 1606, 1607, 1608, 1609, 1610, 1611, 1612, 1613, 1614, 1615, 1616, 1617, 1618, 1619, 1620, 1621, 1622, 1623, 1624, 1625, 1626, 1627, 1628, 1629, 1630, 1631, 1632, 1633, 1634, 1635, 1636, 1637, 1638, 1639, 1640, 1641, 1642, 1643, 1644, 1645, 1646, 1647, 1648, 1649, 1650, 1651, 1652, 1653, 1654, 1655, 1656, 1657, 1658, 1659, 1660, 1661, 1662, 1663, 1664, 1665, 1666, 1667, 1668, 1669, 1670, 1671, 1672, 1673, 1674, 1675, 1676, 1677, 1678, 1679, 1680, 1681, 1682, 1683, 1684, 1685, 1686, 1687, 1688, 1689, 1690, 1691, 1692, 1693, 1694, 1695, 1696, 1697, 1698, 1699, 1700, 1701, 1702, 1703, 1704, 1705, 1706, 1707, 1708, 1709, 1710, 1711, 1712, 1713, 1714, 1715, 1716, 1717, 1718, 1719, 1720, 1721, 1722, 1723, 1724, 1725, 1726, 1727, 1728, 1729, 1730, 1731, 1732, 1733, 1734, 1735, 1736, 1737, 1738, 1739, 1740, 1741, 1742, 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748, 1749, 1750, 1751, 1752, 1753, 1754, 1755, 1756, 1757, 1758, 1759, 1760, 1761, 1762, 1763, 1764, 1765, 1766, 1767, 1768, 1769, 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778, 1779, 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785, 1786, 1787, 1788, 1789, 1790, 1791, 1792, 1793, 1794, 1795, 1796, 1797, 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810, 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816, 1817, 1818, 1819, 1820, 1821, 1822, 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848, 1849, 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859
|