|
|
Dziennik Ustaw 2007 Nr 250 poz. 1869 - Zm.: rozporządzenie w sprawie trybu przekazywania środków finansowych na wypłaty świadczeń rodzinnych oraz sposobu sporządzania sprawozdań rzeczowo-finansowych
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW
z dnia 28 grudnia 2007 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie trybu przekazywania środków finansowych na wypłaty świadczeń rodzinnych oraz sposobu sporządzania sprawozdań rzeczowo-finansowych
(Dz. U. z dnia 31 grudnia 2007 r.)
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:
§ 1. W rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 23 maja 2006 r. w sprawie trybu przekazywania środków finansowych na wypłaty świadczeń rodzinnych oraz sposobu sporządzania sprawozdań rzeczowo-finansowych (Dz. U. Nr 95, poz. 661) wprowadza się następujące zmiany: 1) w § 4: a) ust. 1 otrzymuje brzmienie: "1. Gmina składa wojewodzie, w formie pisemnej oraz zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 23 ust. 6 ustawy - w formie elektronicznej, w formacie określonym w wymaganiach homologacyjnych dla systemu teleinformatycznego stosowanego w urzędach administracji publicznej realizujących zadania w zakresie świadczeń rodzinnych w terminie do 15. dnia miesiąca następującego po upływie każdego kwartału, sprawozdanie kwartalne zawierające dane rzeczowe o realizacji ustawy oraz informacje o wypłaconych świadczeniach rodzinnych i kosztach ich obsługi, składkach na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego oraz składkach na ubezpieczenie zdrowotne, na podstawie bieżącej ewidencji wypłaconych świadczeń rodzinnych, zapłaconych składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, a także kosztów obsługi.", b) dodaje się ust. 4-6 w brzmieniu: "4. Marszałek województwa składa wojewodzie, w formie pisemnej oraz zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 23 ust. 6 ustawy - w formie elektronicznej, w formacie określonym w wymaganiach homologacyjnych dla systemu teleinformatycznego stosowanego w urzędach administracji publicznej realizujących zadania w zakresie świadczeń rodzinnych w terminie do 15. dnia miesiąca następującego po upływie każdego kwartału, sprawozdanie kwartalne zawierające informacje o realizacji zadań z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym o kosztach realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej. 5. Wojewoda składa sprawozdanie, o którym mowa w ust. 4, ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego, w formie pisemnej oraz zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 23 ust. 6 ustawy - w formie elektronicznej, w formacie określonym w wymaganiach homologacyjnych dla systemu teleinformatycznego stosowanego w urzędach administracji publicznej realizujących zadania w zakresie świadczeń rodzinnych, w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po upływie każdego kwartału. 6. Wzór sprawozdań, o których mowa w ust. 4 i 5, określa załącznik nr 1a do rozporządzenia."; 2) uchyla się § 5; 3) załącznik nr 1 do rozporządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszego rozporządzenia; 4) dodaje się załącznik nr 1a do rozporządzenia w brzmieniu określonym w załączniku nr 2 do niniejszego rozporządzenia; 5) uchyla się załącznik nr 2 do rozporządzenia.
§ 2. 1. Przepisy rozporządzenia mają zastosowanie do sporządzania sprawozdań za okresy sprawozdawcze, rozpoczynając od sprawozdań kwartalnych za I kwartał 2008 r. 2. Do sprawozdań za IV kwartał 2007 r. mają zastosowanie przepisy dotychczasowe.
§ 3. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2008 r.
______ 1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. Nr 222, poz. 1630 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427, Nr 105, poz. 720, Nr 109, poz. 747, Nr 192, poz. 1378 i Nr 200, poz. 1446.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓR
(pieczęć organu sporządzającego sprawozdanie) Wojewoda/Gmina1) ............
SPRAWOZDANIE RZECZOWO-FINANSOWE O ZADANIACH Z ZAKRESU ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH ZREALIZOWANYCH ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA ORAZ BUDŻETÓW GMIN2)
za ...... kwartał 20... r.
A. Wydatki na świadczenia rodzinne finansowane z dotacji celowej z budżetu państwa oraz liczba świadczeń
Lp. | Wyszczególnienie | Wydatki narastająco od początku roku w zł | Liczba świadczeń narastająco od początku roku |
| | | | trzy miesiące kwartału | | | trzy miesiące kwartału |
| | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | razem | w tym: w ramach koordynacji | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | razem | w tym: w ramach koordynacji |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. | Zasiłki rodzinne, z tego na dziecko w wieku: | | | | | | | | |
1.1. | do ukończenia 5. roku życia | | | | | | | | |
1.2. | powyżej 5. roku życia, do ukończenia 18. roku życia | | | | | | | | X |
1.3. | powyżej 18. roku życia do ukończenia 21. roku życia | | | | X | | | | |
1.4. | powyżej 21. roku życia do ukończenia 24. roku życia | | | | | | | | |
2. | Dodatki do zasiłków rodzinnych, z tego z tytułu: | | | | | | | | |
2.1. | urodzenia dziecka | | | | | | | | |
2.2. | opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego | | | | | | | | |
2.3. | samotnego wychowywania dziecka i utraty prawa do zasiłku dla bezrobotnych na skutek upływu ustawowego okresu jego pobierania | | | | | | | | |
2.4. | samotnego wychowywania dziecka, z tego wypłacone na podstawie: | | | | | | | | |
2.4.1. | art. 11a ust. 1 pkt 1 ustawy 3) | | | | X | | | | X |
2.4.2. | art. 11a ust. 1 pkt 2 ustawy 3) | | | | | | | | |
2.4.3. | art. 11a ust. 1 pkt 3 ustawy 3) | | | | | | | | |
2.4.4. | art. 11a ust. 2 ustawy 3) | | | | | | | | |
2.5. | kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego, z tego w wieku: | | | | | | | | |
2.5.1. | do 5. roku życia | | | | | | | | |
2.5.2. | powyżej 5. roku życia | | | | | | | | |
2.6. | rozpoczęcia roku szkolnego | | | | | | | | |
2.7. | podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania | | | | | | | | |
2.7.1. | na pokrycie wydatków związanych z zamieszkaniem w miejscowości, w której znajduje się szkoła | | | | | | | | |
2.7.2. | na pokrycie wydatków związanych z dojazdem do miejscowości, w której znajduje się szkoła | | | | | | | | |
2.8. | wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej | | | | | | | | |
3. | Zasiłki rodzinne z dodatkami (wiersz 1 + wiersz 2) | | | | | | | | |
4. | Zasiłki pielęgnacyjne, z tego wypłacone na podstawie: | | | | | | | | |
4.1. | art. 16 ust. 2 pkt 1 ustawy 3) | | | | | | | | |
4.2. | art. 16 ust. 2 pkt 2 ustawy 3) | | | | X | | | | X |
4.3. | art. 16 ust. 3 ustawy3) | | | | | | | | |
4.4. | art. 16 ust. 2 pkt 3 ustawy 3) | | | | | | | | |
5. | Świadczenia pielęgnacyjne | | | | | | | | |
6. | Świadczenia opiekuńcze (wiersz 4 + wiersz 5) | | | | | | | | |
7. | Razem (wiersz 3 + wiersz 6) | | | | | | | | |
8. | Jednorazowa zapomoga z tytułu urodzenia się dziecka | | | | | | | | |
9. | Razem (wiersz 7 + wiersz 8) | | | | | | | | |
______ 1) Niepotrzebne skreślić. 2) W przypadku sprawozdania sporządzanego przez wojewodę jest to sprawozdanie zbiorcze. 3) Dotyczy ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992, z późn. zm.).
B. Wydatki na składki na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne
| | Wydatki narastająco od początku roku w zł | Liczba świadczeń narastająco od początku roku |
Lp. | Wyszczególnienie | | | trzy miesiące kwartału | | | trzy miesiące kwartału |
| | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | razem | w tym: w ramach koordynacji | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | razem | w tym: w ramach koordynacji |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. | Składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe | | | | | | | | |
2. | Składki na ubezpieczenie zdrowotne | | | | | | | | |
3. | Razem (wiersz 1 + wiersz 2) | | | | |
C. Informacja na temat należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych
Lp. | Wyszczególnienie | Kwoty narastająco od początku roku w zł1) |
| | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Stan należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń na ostatni dzień miesiąca | | | |
2. | Kwota umorzonych nienależnie pobranych świadczeń, w tym: | | | |
2.a. | w wyniku decyzji marszałka województwa | | | |
3. | Kwota nienależnie pobranych świadczeń, w stosunku do których w danym miesiącu podjęto decyzję o rozłożeniu na raty | | | |
4. | Kwota nienależnie pobranych świadczeń, potrącona w danym miesiącu z bieżąco wypłacanych świadczeń | | | |
______ 1) Zasada narastania nie dotyczy wiersza 1.
D. Informacja o odzyskanych świadczeniach nienależnie pobranych oraz świadczeniach niepodjętych
Lp. | Wyszczególnienie | Kwoty narastająco od początku roku w zł |
| | | | trzy miesiące kwartału |
| | pierwszy miesiąc kwartału | miesiące kwartału | razem | w tym: na podstawie decyzji marszałka województwa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1. | Zasiłki rodzinne | | | | |
2. | Dodatki do zasiłków rodzinnych, z tego z tytułu: | | | | |
2.1. | urodzenia dziecka | | | | |
2.2. | opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego | | | | |
2.3. | samotnego wychowywania dziecka i utraty prawa do zasiłku dla bezrobotnych na skutek upływu ustawowego okresu jego pobierania | | | | |
2.4. | samotnego wychowywania dziecka | | | | |
2.5. | kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego | | | | |
2.5.1. | kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego do 5. roku życia | | | | |
2.5.2. | kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego powyżej 5. roku życia | | | | |
2.6. | rozpoczęcia roku szkolnego | | | | |
2.7. | podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania | | | | |
2.7.1 | na pokrycie wydatków związanych z zamieszkaniem w miejscowości, w której znajduje się szkoła | | | | |
2.7.2. | na pokrycie wydatków związanych z dojazdem do miejscowości, w której znajduje się szkoła | | | | |
2.8. | wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej | | | | |
3. | Zasiłki rodzinne z dodatkami (wiersz 1 + wiersz 2) | | | | |
4. | Zasiłki pielęgnacyjne | | | | |
5. | Świadczenia pielęgnacyjne | | | | |
6. | Świadczenia opiekuńcze (wiersz 4 + wiersz 5) | | | | |
7. | Razem (wiersz 3 + wiersz 6) | | | | |
8. | Jednorazowa zapomoga z tytułu urodzenia się dziecka | | | | |
9. | Razem (wiersz 7 + wiersz 8) | | | | |
9a. | w tym: podlegające zwrotowi do budżetu państwa | | | | |
E. Wydatki ze środków własnych gminy na świadczenia rodzinne i liczba świadczeń
| | Wydatki narastająco od początku roku w zł | Liczba świadczeń narastająco od początku roku |
Lp. | Wyszczególnienie | | | trzy miesiące kwartału | | | trzy miesiące kwartału |
| | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | razem | w tym: w ramach koordynacji | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | razem | w tym: w ramach koordynacji |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. | Dodatki do zasiłków rodzinnych, z tego z tytułu: | | | | | | | | |
1.1. | urodzenia dziecka | | | | | | | | |
1.2. | opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego | | | | | | | | |
1.3. | samotnego wychowywania dziecka i utraty prawa do zasiłku dla bezrobotnych na skutek upływu ustawowego okresu jego pobierania | | | | | | | | |
1.4. | samotnego wychowywania dziecka | | | | | | | | |
1.5. | kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego | | | | | | | | |
1.5.1. | kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego do 5. roku życia | | | | | | | | |
1.5.2. | kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego powyżej 5. roku życia | | | | | | | | |
1.6. | rozpoczęcia roku szkolnego | | | | | | | | |
1.7. | podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania | | | | | | | | |
1.7.1. | na pokrycie wydatków związanych z zamieszkaniem w miejscowości, w której znajduje się szkoła | | | | | | | | |
1.7.2. | na pokrycie wydatków związanych z dojazdem do miejscowości, w której znajduje się szkoła | | | | | | | | |
1.8. | wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej | | | | | | | | |
2. | Zapomoga wypłacana przez gminy, na podstawie art. 22a ustawy1) | | | | | | | | |
______ 1) Dotyczy ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992, z późn. zm.).
F. Informacja na temat finansowania świadczeń rodzinnych i kosztów ich obsługi
Lp. | Wyszczególnienie | Kwoty narastająco od początku roku2) |
| | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Wysokość planowanych w danym roku wydatków budżetu państwa w rozdziale 852121) klasyfikacji budżetowej (wg stanu na ostatni dzień miesiąca) | | | |
2. | Otrzymana z budżetu państwa w danym miesiącu dotacja w rozdziale 852121) klasyfikacji budżetowej | | | |
3. | Dotacja z budżetu państwa na koszty obsługi | | | |
4. | Wydatki na obsługę świadczeń rodzinnych, w tym: | | | |
4.1. | wydatki na wynagrodzenia | | | |
4.2. | wydatki inwestycyjne | | | |
5. | Wydatki na obsługę świadczeń rodzinnych sfinansowane z dotacji z budżetu państwa w rozdziale 852121) klasyfikacji budżetowej | | | |
______ 1) Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego. 2) Zasada narastania nie dotyczy wiersza 1.
G. Informacja uzupełniająca o realizacji świadczeń rodzinnych
| | Wykonanie miesięczne |
Lp. | Wyszczególnienie | pierwszy miesiąc kwartału | drugi miesiąc kwartału | trzeci miesiąc kwartału |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Liczba decyzji wydanych w sprawach dotyczących świadczeń rodzinnych przez organ właściwy | | | |
1.a. | w tym: stwierdzające nienależnie pobrane świadczenia | | | |
2. | Liczba spraw, w których rozłożono na raty należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych | | | |
3. | Liczba decyzji w sprawie umorzenia należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych | | | |
4. | Liczba decyzji ostatecznych wydanych przez samorządowe kolegia odwoławcze, w tym: | | | |
4.1. | pozostawiających w mocy decyzje organu właściwego | | | |
4.2. | zmieniających decyzję organu właściwego | | | |
4.3. | uchylających decyzję organu właściwego i przekazujących sprawę do ponownego rozpatrzenia | | | |
5. | Liczba osób realizujących świadczenia rodzinne, w tym: | | | |
5.1. | zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (w przeliczeniu na pełne etaty) | | | |
5.2. | zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej | | | |
5.3. | innych | | | |
H. Informacje o rodzinach pobierających świadczenia rodzinne
Lp. | Wyszczególnienie | Wykonanie miesięczne |
| | pierwszy miesiąc kwartału | drugi miesiąc kwartału | trzeci miesiąc kwartału |
| | z 1 dzieckiem | z 2 dzieci | z 3 dzieci | z 4 i więcej dzieci | z 1 dzieckiem | z 2 dzieci | z 3 dzieci | z 4 i więcej dzieci | z 1 dzieckiem | z 2 dzieci | z 3 dzieci | z 4 i więcej dzieci |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
1. | Liczba rodzin pełnych1) bez dziecka niepełnosprawnego, pobierających świadczenia rodzinne, z tego o dochodzie rodziny w przeliczeniu na osobę: | | | | | | | | | | | | |
1.1. | bez dochodu | | | | | | | | | | | | |
1.2. | do 100 zł | | | | | | | | | | | | |
1.3. | od 100,01 do 252 zł | | | | | | | | | | | | |
1.4. | od 252,01 do 400 zł | | | | | | | | | | | | |
1.5. | od 400,01 do 504 zł | | | | | | | | | | | | |
1.6. | powyżej 504 zł | | | | | | | | | | | | |
2. | Liczba rodzin pełnych1) z dzieckiem niepełnosprawnym pobierających świadczenia rodzinne, z tego o dochodzie rodziny w przeliczeniu na osobę: | | | | | | | | | | | | |
2.1. | bez dochodu | | | | | | | | | | | | |
2.2. | do 100 zł | | | | | | | | | | | | |
2.3. | od 100,01 do 291,5 zł | | | | | | | | | | | | |
2.4. | od 291,51 do 400 zł | | | | | | | | | | | | |
2.5. | od 400,01 do 583 zł | | | | | | | | | | | | |
2.6. | powyżej 583 zł | | | | | | | | | | | | |
3. | Liczba rodzin niepełnych2) bez dziecka niepełnosprawnego pobierających świadczenia rodzinne, z tego o dochodzie rodziny w przeliczeniu na osobę: | | | | | | | | | | | | |
3.1. | bez dochodu | | | | | | | | | | | | |
3.2. | do 100 zł | | | | | | | | | | | | |
3.3. | od 100,01 do 252 zł | | | | | | | | | | | | |
3.4. | od 252,01 do 400 zł | | | | | | | | | | | | |
3.5. | od 400,01 do 504 zł | | | | | | | | | | | | |
3.6. | powyżej 504 zł | | | | | | | | | | | | |
4. | Liczba rodzin niepełnych2) z dzieckiem niepełnosprawnym pobierających świadczenia rodzinne, z tego o dochodzie rodziny w przeliczeniu na osobę: | | | | | | | | | | | | |
4.1. | bez dochodu | | | | | | | | | | | | |
4.2. | do 100 zł | | | | | | | | | | | | |
4.3. | od 100,01 do 291,5 zł | | | | | | | | | | | | |
4.4. | od 291,51 do 400 zł | | | | | | | | | | | | |
4.5. | od 400,01 do 583 zł | | | | | | | | | | | | |
4.6. | powyżej 583 zł | | | | | | | | | | | | |
______ 1) Rodziny z wyłączeniem rodzin osób samotnie wychowujących dzieci (art. 3 pkt 17a ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych). 2) Rodziny osób samotnie wychowujących dzieci (art. 3 pkt 17a ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych).
I. Informacje statystyczne
Lp. | Wyszczególnienie | Wykonanie miesięczne |
| | pierwszy miesiąc kwartału | drugi miesiąc kwartału | trzeci miesiąc kwartału |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Liczba rodzin pobierających świadczenia rodzinne | | | |
2. | Liczba rodzin pobierających zasiłek rodzinny, w tym: | | | |
2.1. | na 1 dziecko | | | |
2.2. | na 2 dzieci | | | |
2.3. | na 3 dzieci | | | |
2.4. | na 4 i więcej dzieci | | | |
Osoba sporządzająca sprawozdanie: Organ właściwy zobowiązany do sporządzenia sprawozdania: imię i nazwisko: .............. .......................... telefon: ...................... e-mail: ....................... podpis: ....................... data: .........................
OBJAŚNIENIA: 1. W częściach A, B, C, D, E, F sprawozdania liczbę świadczeń oraz wydatki ujmuje się narastająco od początku roku (np. informacja za maj ujęta w sprawozdaniu za II kwartał w kol. 4 i 8 obejmuje dane za okres styczeń - maj). 2. W częściach G, H i I sprawozdania dane podaje się w ujęciu miesięcznym (nienarastająco). 3. Wartości w sprawozdaniu ujmuje się z dokładnością do 1 zł, z wyjątkiem części G, wiersz 5.1. sprawozdania, gdzie liczbę etatów wykazuje się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Sprawozdanie sporządza się metodą kasową - ujmuje się wydatki faktycznie poniesione i liczbę rzeczywiście wypłaconych świadczeń. W przypadku gdy świadczenie wypłacane jest w ratach, w części A, B, E w kol. 7-10 sprawozdania świadczenie ujmuje się w miesiącu, w którym wypłacono pierwszą ratę, zaś kwoty wykazuje się według faktycznej wypłaty. 5. Liczby i kwoty wypłacanych świadczeń wykazane w części A sprawozdania nie są pomniejszane o zwroty świadczeń nienależnie pobranych. 6. W częściach A, B i E kolumny 6 i 10 sprawozdania dotyczą świadczeń rodzinnych przyznanych przez marszałka województwa w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw Unii Europejskiej (tj. decyzji, o których mowa w art. 21 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych). Kwoty tych świadczeń wykazywane są także, łącznie z innymi świadczeniami i świadczeniobiorcami, w kol. 3 i 4 oraz 7 i 8. 7. W części D sprawozdania należy ująć informacje na temat świadczeń sfinansowanych z dotacji celowej z budżetu państwa. 8. Odzyskane świadczenia nienależnie pobrane wykazuje się w części D sprawozdania bez pobranych odsetek. 9. W części D w wierszu 9a. sprawozdania wykazuje się odzyskane świadczenia nienależnie pobrane: a) wypłacone w latach ubiegłych, b) wypłacone przed dniem wejścia w życie ustawy o świadczeniach rodzinnych i przekazane do odzyskania gminom, c) wypłacone przez organ inny niż organ właściwy, który odzyskał nienależnie pobrane świadczenia. 10. W części D sprawozdania ujmuje się świadczenia niepodjęte. W części A wykazuje się świadczenia faktycznie wypłacone (jeżeli osoba nie zgłasza się po świadczenia, to w części A nie wykazuje się wydatków). Jeżeli świadczenie nie zostało wykazane jako świadczenie pobrane w części A, to nie wykazuje się tych świadczeń w części D. Istnieje jeden wyjątek od powyższej zasady - jeżeli organ przekazał do wypłaty świadczenie, a do momentu złożenia sprawozdania za dany kwartał roku nie wszedł w posiadanie wiedzy dotyczącej niepobrania (np. 3-miesięczna umowa z pocztą) i w związku z tym świadczenie zostało wykazane w części A (brak uwzględnienia w części D). Świadczenia niepodjęte, wykazane wcześniej w części A, wykazuje się w części D w miesiącu, w którym prawo do świadczeń wygasło (wygaśnięcie nie skutkuje koniecznością uwzględnienia tego faktu w powyższym miesiącu w części A). W sytuacji gdy niepodjęte świadczenia przekazane były do wypłaty w roku poprzednim, należy wykazać te świadczenia również w wierszu 9a. części D. 11. W części E sprawozdania wykazuje się liczbę świadczeń i wydatki ze środków własnych gminy poniesione na podstawie art. 15a i art. 22a ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych. 12. Do dnia 30 września 2008 r. w części F w wierszu 3. sprawozdania ujmuje się tę część dotacji obliczonej zgodnie z art. 33 ust. 2a ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych, która przypada na obsługę świadczeń rodzinnych, tj. 3 % miesięcznej transzy określonej w rozdziale 85212 klasyfikacji budżetowej, pomniejszoną o koszty obsługi zaliczki alimentacyjnej (tj. o 3 % wydatków na zaliczki alimentacyjne). Począwszy od 1 października 2008 r., w części F w wierszu 3. sprawozdania wykazuje się 3 % otrzymanej dotacji w rozdziale 85212 klasyfikacji budżetowej. 13. W części F w wierszu 4. sprawozdania ujmuje się całość wydatków na obsługę świadczeń rodzinnych, sfinansowanych z dotacji celowej z budżetu państwa ujętej w rozdziale 85212 klasyfikacji budżetowej oraz z innych źródeł. 14. W części G w wierszu 5. sprawozdania wykazuje się liczbę osób realizujących świadczenia rodzinne (np. jeżeli świadczenia realizują dwie osoby zatrudnione na 0,5 etatu, w wierszu 5. wykazana będzie liczba 2, natomiast w wierszu 5.1. liczba 1). W przypadku zatrudnienia osoby na podstawie różnych umów wykazuje się osobę w odpowiednich wierszach sprawozdania odnoszących się do danego rodzaju zatrudnienia (np. jeżeli osoba jest zatrudniona jednocześnie na 0,5 etatu oraz umowę zlecenie, w wierszu 5.1. wykazuje się 0,5, a w wierszu 5.2. wykazuje się 1). 15. W części G w wierszach 5.1. i 5.2. sprawozdania wykazuje się liczbę osób, za które pracodawca ponosi pełne koszty zatrudnienia. 16. W części G w wierszu 5.3. sprawozdania wykazuje się również liczbę osób, za które pracodawca nie ponosi pełnych kosztów zatrudnienia. 17. W części H wykazuje się rodziny pobierające świadczenia uzależnione od dochodu. 18. W części I w wierszu 1. wykazywane są wszystkie rodziny pobierające świadczenia rodzinne - również te, które pobierają świadczenia nieuzależnione od spełnienia kryterium dochodowego. 19. W sprawozdaniu sformułowanie "w tym" oznacza sumę niezupełną, natomiast "z tego" oznacza sumę zupełną.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WZÓR
(pieczęć organu sporządzającego sprawozdanie) Wojewoda/Marszałek Województwa1) ...........
SPRAWOZDANIE RZECZOWO-FINANSOWE O ZADANIACH Z ZAKRESU ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH ZREALIZOWANYCH ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA2)
za ........ kwartał 20... r.
A. Liczba rozpatrywanych spraw i formularzy - świadczenia wypłacane w Polsce
Lp. | Dotyczy państwa | Liczba spraw, które wpłynęły w kwartale | Liczba formularzy, które wpłynęły w kwartale | Liczba spraw załatwionych w kwartale |
| | | E-001 | E-411 | pozostałe E-4xx | razem E-xxx | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 (4+5+6) | 8 |
1. | Austria | | | | | | |
2. | Belgia | | | | | | |
3. | Bułgaria | | | | | | |
4. | Cypr | | | | | | |
5. | Czechy | | | | | | |
6. | Dania | | | | | | |
7. | Estonia | | | | | | |
8. | Finlandia | | | | | | |
9. | Francja | | | | | | |
10. | Grecja | | | | | | |
11. | Hiszpania | | | | | | |
12. | Holandia | | | | | | |
13. | Irlandia | | | | | | |
14. | Litwa | | | | | | |
15. | Luksemburg | | | | | | |
16. | Łotwa | | | | | | |
17. | Malta | | | | | | |
18. | Niemcy | | | | | | |
19. | Portugalia | | | | | | |
20. | Rumunia | | | | | | |
21. | Słowacja | | | | | | |
22. | Słowenia | | | | | | |
23. | Szwecja | | | | | | |
24. | Węgry | | | | | | |
25. | Wielka Brytania | | | | | | |
26. | Włochy | | | | | | |
A. | Razem UE (suma wierszy od 1 do 26) | | | | | | |
27. | Islandia | | | | | | |
28. | Liechtenstein | | | | | | |
29. | Norwegia | | | | | | |
30. | Szwajcaria | | | | | | |
B. | Łącznie (w.A+27+28+29+30) | | | | | | |
______ 1) Niepotrzebne skreślić. 2) W przypadku sprawozdania sporządzanego przez wojewodę jest to sprawozdanie przekazywane ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego.
B. Liczba rozpatrywanych spraw i formularzy - na potrzeby instytucji zagranicznych
Lp. | Dotyczy państwa | Liczba spraw, które wpłynęły w kwartale | Liczba formularzy, które wpłynęły w kwartale | Liczba spraw załatwionych w kwartale |
| | E-001 | E-411 | pozostałe E-4xx | razem E-xxx |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 (4+5+6) | 8 |
1. | Austria | | | | | | |
2. | Belgia | | | | | | |
3. | Bułgaria | | | | | | |
4. | Cypr | | | | | | |
5. | Czechy | | | | | | |
6. | Dania | | | | | | |
7. | Estonia | | | | | | |
8. | Finlandia | | | | | | |
9. | Francja | | | | | | |
10. | Grecja | | | | | | |
11. | Hiszpania | | | | | | |
12. | Holandia | | | | | | |
13. | Irlandia | | | | | | |
14. | Litwa | | | | | | |
15. | Luksemburg | | | | | | |
16. | Łotwa | | | | | | |
17. | Malta | | | | | | |
18. | Niemcy | | | | | | |
19. | Portugalia | | | | | | |
20. | Rumunia | | | | | | |
21. | Słowacja | | | | | | |
22. | Słowenia | | | | | | |
23. | Szwecja | | | | | | |
24. | Węgry | | | | | | |
25. | Wielka Brytania | | | | | | |
26. | Włochy | | | | | | |
A. | Razem UE (suma wierszy od 1 do 26) | | | | | | |
27. | Islandia | | | | | | |
28. | Liechtenstein | | | | | | |
29. | Norwegia | | | | | | |
30. | Szwajcaria | | | | | | |
B. | Łącznie (w.A+27+28+29+30) | | | | | | |
C. Informacja uzupełniająca o realizacji zadań z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych
Lp. | Wyszczególnienie | Wykonanie miesięczne |
| | pierwszy miesiąc kwartału | drugi miesiąc kwartału | trzeci miesiąc kwartału |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Liczba spraw wpływających z organów właściwych, w tym: | | | |
1.1. | - na podstawie art. 23a ust. 1 ustawy1) | | | |
1.2. | - na podstawie art. 23a ust. 2 ustawy1) | | | |
2. | Liczba przypadków, w których wskutek wniosku organu właściwego ustalono w trybie art. 23a ustawy1), że mają zastosowanie przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego | | | |
3. | Liczba decyzji wydanych w sprawach dotyczących świadczeń rodzinnych, w tym: | | | |
3.1. | liczba decyzji ustalających nienależnie pobrane świadczenia rodzinne | | | |
3.2. | liczba decyzji ustalających świadczenia rodzinne dla cudzoziemców | | | |
3.3. | liczba decyzji ustalających świadczenia rodzinne dla obywateli polskich | | | |
4. | Liczba osób realizujących zadania z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych, w tym: | | | |
4.1. | zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (w przeliczeniu na pełne etaty) | | | |
4.2. | zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej | | | |
4.3. | innych | | | |
______ 1) Dotyczy ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992, z późn. zm.).
D. Informacja o świadczeniach nienależnie pobranych
Lp. | Wyszczególnienie | Kwoty narastająco od początku roku w zł |
| | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Kwoty ustalonych nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych | | | |
2. | Kwoty nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych umorzonych w trybie art. 23a ust. 10 ustawy1) | | | |
______ 1) Dotyczy ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 992, z późn. zm.).
E. Informacje na temat finansowania zadania z zakresu koordynacji
Lp. | Wyszczególnienie | Kwoty narastająco od początku roku2) w zł |
| | pierwszy miesiąc kwartału | dwa miesiące kwartału | trzy miesiące kwartału |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Wysokość planowanych w danym roku wydatków budżetu państwa w rozdziale 852121) klasyfikacji budżetowej (wg stanu na ostatni dzień miesiąca) | | | |
2. | Otrzymana z budżetu państwa w danym miesiącu dotacja w rozdziale 852121) klasyfikacji budżetowej | | | |
3. | Wydatki na obsługę zadania z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych, w tym: | | | |
3.1. | wydatki na wynagrodzenia | | | |
3.2. | wydatki inwestycyjne | | | |
4. | Wydatki na obsługę zadania z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych sfinansowane z dotacji z budżetu państwa w rozdziale 852121) klasyfikacji budżetowej | | | |
______ 1) Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego. 2) Zasada narastania nie dotyczy wiersza 1.
Osoba sporządzająca sprawozdanie: imię i nazwisko: ................... podpis: ............................ telefon: ........................... e-mail: ............................ data wykonania: ....................
OBJAŚNIENIA: 1. W częściach A i B sprawozdania dane podaje się w ujęciu kwartalnym (nienarastająco). 2. W części C sprawozdania dane podaje się w ujęciu miesięcznym (nienarastająco). 3. W częściach D i E sprawozdania dane ujmuje się narastająco od początku roku (np. informacja za maj ujęta w sprawozdaniu za II kwartał w kol. 4 obejmuje dane za okres styczeń - maj). 4. Wartości w sprawozdaniu ujmuje się z dokładnością do 1, z wyjątkiem części C, wiersz 4.1. sprawozdania, gdzie liczbę etatów wykazuje się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. W części C w wierszu 4. sprawozdania wykazuje się liczbę osób realizujących zadanie z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych (np. jeżeli zadanie realizują dwie osoby zatrudnione na 0,5 etatu, w wierszu 4. wykazana będzie liczba 2, natomiast w wierszu 4.1. liczba 1). W przypadku zatrudnienia osoby na podstawie różnych umów wykazuje się osobę w odpowiednich wierszach sprawozdania odnoszących się do danego rodzaju zatrudnienia (np. jeżeli osoba jest zatrudniona jednocześnie na 0,5 etatu oraz umowę zlecenie, w wierszu 4.1. wykazuje się 0,5, a w wierszu 4.2. wykazuje się 1). 6. W części C w wierszach 4.1. i 4.2. sprawozdania wykazuje się liczbę osób, za które pracodawca ponosi pełne koszty zatrudnienia. 7. W części C w wierszu 4.3. sprawozdania wykazuje się również liczbę osób, za które pracodawca nie ponosi pełnych kosztów zatrudnienia. 8. Świadczenia nienależnie pobrane wykazuje się w części D sprawozdania bez odsetek. 9. W części E w wierszu 3. sprawozdania ujmuje się całość wydatków na obsługę zadania z zakresu koordynacji świadczeń rodzinnych, sfinansowanych w ramach dotacji celowej z budżetu państwa określonej w rozdziale 85212 klasyfikacji budżetowej oraz pokrytych z innych źródeł. 10. W sprawozdaniu sformułowanie "w tym" oznacza sumę niezupełną, natomiast "z tego" oznacza sumę zupełną.
Pozycje
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585, 586, 587, 588, 589, 590, 591, 592, 593, 594, 595, 596, 597, 598, 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630, 631, 632, 633, 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651, 652, 653, 654, 655, 656, 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724, 725, 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743, 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807, 808, 809, 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881, 882, 883, 884, 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913, 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926, 927, 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938, 939, 940, 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951, 952, 953, 954, 955, 956, 957, 958, 959, 960, 961, 962, 963, 964, 965, 966, 967, 968, 969, 970, 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013, 1014, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023, 1024, 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081, 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117, 1118, 1119, 1120, 1121, 1122, 1123, 1124, 1125, 1126, 1127, 1128, 1129, 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139, 1140, 1141, 1142, 1143, 1144, 1145, 1146, 1147, 1148, 1149, 1150, 1151, 1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180, 1181, 1182, 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189, 1190, 1191, 1192, 1193, 1194, 1195, 1196, 1197, 1198, 1199, 1200, 1201, 1202, 1203, 1204, 1205, 1206, 1207, 1208, 1209, 1210, 1211, 1212, 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223, 1224, 1225, 1226, 1227, 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234, 1235, 1236, 1237, 1238, 1239, 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246, 1247, 1248, 1249, 1250, 1251, 1252, 1253, 1254, 1255, 1256, 1257, 1258, 1259, 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266, 1267, 1268, 1269, 1270, 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291, 1292, 1293, 1294, 1295, 1296, 1297, 1298, 1299, 1300, 1301, 1302, 1303, 1304, 1305, 1306, 1307, 1308, 1309, 1310, 1311, 1312, 1313, 1314, 1315, 1316, 1317, 1318, 1319, 1320, 1321, 1322, 1323, 1324, 1325, 1326, 1327, 1328, 1329, 1330, 1331, 1332, 1333, 1334, 1335, 1336, 1337, 1338, 1339, 1340, 1341, 1342, 1343, 1344, 1345, 1346, 1347, 1348, 1349, 1350, 1351, 1352, 1353, 1354, 1355, 1356, 1357, 1358, 1359, 1360, 1361, 1362, 1363, 1364, 1365, 1366, 1367, 1368, 1369, 1370, 1371, 1372, 1373, 1374, 1375, 1376, 1377, 1378, 1379, 1380, 1381, 1382, 1383, 1384, 1385, 1386, 1387, 1388, 1389, 1390, 1391, 1392, 1393, 1394, 1395, 1396, 1397, 1398, 1399, 1400, 1401, 1402, 1403, 1404, 1405, 1406, 1407, 1408, 1409, 1410, 1411, 1412, 1413, 1414, 1415, 1416, 1417, 1418, 1419, 1420, 1421, 1422, 1423, 1424, 1425, 1426, 1427, 1428, 1429, 1430, 1431, 1432, 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438, 1439, 1440, 1441, 1442, 1443, 1444, 1445, 1446, 1447, 1448, 1449, 1450, 1451, 1452, 1453, 1454, 1455, 1456, 1457, 1458, 1459, 1460, 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466, 1467, 1468, 1469, 1470, 1471, 1472, 1473, 1474, 1475, 1476, 1477, 1478, 1479, 1480, 1481, 1482, 1483, 1484, 1485, 1486, 1487, 1488, 1489, 1490, 1491, 1492, 1493, 1494, 1495, 1496, 1497, 1498, 1499, 1500, 1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508, 1509, 1510, 1511, 1512, 1513, 1514, 1515, 1516, 1517, 1518, 1519, 1520, 1521, 1522, 1523, 1524, 1525, 1526, 1527, 1528, 1529, 1530, 1531, 1532, 1533, 1534, 1535, 1536, 1537, 1538, 1539, 1540, 1541, 1542, 1543, 1544, 1545, 1546, 1547, 1548, 1549, 1550, 1551, 1552, 1553, 1554, 1555, 1556, 1557, 1558, 1559, 1560, 1561, 1562, 1563, 1564, 1565, 1566, 1567, 1568, 1569, 1570, 1571, 1572, 1573, 1574, 1575, 1576, 1577, 1578, 1579, 1580, 1581, 1582, 1583, 1584, 1585, 1586, 1587, 1588, 1589, 1590, 1591, 1592, 1593, 1594, 1595, 1596, 1597, 1598, 1599, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1605, 1606, 1607, 1608, 1609, 1610, 1611, 1612, 1613, 1614, 1615, 1616, 1617, 1618, 1619, 1620, 1621, 1622, 1623, 1624, 1625, 1626, 1627, 1628, 1629, 1630, 1631, 1632, 1633, 1634, 1635, 1636, 1637, 1638, 1639, 1640, 1641, 1642, 1643, 1644, 1645, 1646, 1647, 1648, 1649, 1650, 1651, 1652, 1653, 1654, 1655, 1656, 1657, 1658, 1659, 1660, 1661, 1662, 1663, 1664, 1665, 1666, 1667, 1668, 1669, 1670, 1671, 1672, 1673, 1674, 1675, 1676, 1677, 1678, 1679, 1680, 1681, 1682, 1683, 1684, 1685, 1686, 1687, 1688, 1689, 1690, 1691, 1692, 1693, 1694, 1695, 1696, 1697, 1698, 1699, 1700, 1701, 1702, 1703, 1704, 1705, 1706, 1707, 1708, 1709, 1710, 1711, 1712, 1713, 1714, 1715, 1716, 1717, 1718, 1719, 1720, 1721, 1722, 1723, 1724, 1725, 1726, 1727, 1728, 1729, 1730, 1731, 1732, 1733, 1734, 1735, 1736, 1737, 1738, 1739, 1740, 1741, 1742, 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748, 1749, 1750, 1751, 1752, 1753, 1754, 1755, 1756, 1757, 1758, 1759, 1760, 1761, 1762, 1763, 1764, 1765, 1766, 1767, 1768, 1769, 1770, 1771, 1772, 1773, 1774, 1775, 1776, 1777, 1778, 1779, 1780, 1781, 1782, 1783, 1784, 1785, 1786, 1787, 1788, 1789, 1790, 1791, 1792, 1793, 1794, 1795, 1796, 1797, 1798, 1799, 1800, 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809, 1810, 1811, 1812, 1813, 1814, 1815, 1816, 1817, 1818, 1819, 1820, 1821, 1822, 1823, 1824, 1825, 1826, 1827, 1828, 1829, 1830, 1831, 1832, 1833, 1834, 1835, 1836, 1837, 1838, 1839, 1840, 1841, 1842, 1843, 1844, 1845, 1846, 1847, 1848, 1849, 1850, 1851, 1852, 1853, 1854, 1855, 1856, 1857, 1858, 1859, 1860, 1861, 1862, 1863, 1864, 1865, 1866, 1867, 1868, 1869, 1870, 1871, 1872, 1873, 1874, 1875, 1876, 1877, 1878, 1879, 1880, 1881, 1882, 1883, 1884, 1885, 1886, 1887
|